Steed iets móeten kopen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lynn77, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb sinds een week of drie last van koopdrang, ik ben pas halverwege mijn uitzetlijstje, en voor mijn gevoel móet ik elke week iets kunnen halen zodat ik het idee heb dat ik het allemaal wel op tijd in huis heb, echt zo gek, het voelt zo fijn weer wat van het lijstje weg te kunnen strepen....Ik wilde in eerste instantie alles voor 24 weken in huis hebben, maar dat gaat financieel gezien niet lukken, merk dat het toch iets meer kost allemaal dan ik aanvankelijk dacht, dus nu is de streefdatum 30 weken...

En daarnaast ben ik nu officieel kleertjes gek geworden, ik had dat nooit van mezelf gedacht maar moet ook echt elke week wel kleertjs kopen, vind alles zooooo schattig zucht...

2. Maia

Maia Niet meer actief

o helemaal herkenbaar :D meestal koop ik ook wel iets, al is het heel klein. En als je de grotere dingen maar op tijd heb, kleine dingetjes kan je altijd nog wel kopen!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat ken ik wel! Ik had ook een lijstje gemaakt en telkens weer iets gekocht. Al nam ik me voor die week niks voor de kleine te kopen, dan kwam ik toch wel een keer thuis met nog een pakje spuugdoekjes, of zooooo'n leuk rompertje!!
    Hoort erbij ;) Gooi het maar op de hormonen!

Enne het gaat nog niet over als de kleine er is ;)

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    De grote dingen heb ik al, kinderwagen, meubeltjes, maxi cosi en box. Sinds een uurtje staan de meubeltjes ook netjes in de kamer!:D

Dus idd, het kleine spul shoppen de komende 10 weken!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Lekker aan toe geven! Doe ik ook :)

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Herkenbaar. Begin van mijn zwangerschap had ik ook veel onrust om de spulletjes in huis te hebben, maar ook dat babykamer af moest. Later in de zwangerschap nam dat af, babykamer was zelfs pas bij 36 weken af.
    En babykleertjes, die kan ik beter ontwijken, dan MOET ik wat kopen. Kast hangt dan ook helemaal vol :D

Deel Deze Pagina