Heeft iemand enig idee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missym, 9 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoi allemaal,

Ben een tijdje niet op de site geweest omdat ik op vakantie ben geweest en er eigenlijk totaal niet meer mee bezig was, even een soort van pauze zeg maar.

Afgelopen maand hebben we ook geen sex gehad op mijn vruchtbare dagen omdat mijn partner ziek was, wel een aantal dagen ervoor en een aantal dagen erna. Ik heb mijn eisprong gevoeld op de juiste dag en ik ga er dan vanuit dat je ook op de juiste dag ongesteld moet worden?!?

Op 3 sept. had ik ongesteld moeten worden, maar ben het niet geworden. Gister heb ik een test gedaan maar negatief. (Ik heb een test gedaan van de DA en daar moesten beide streepjes zichtbaar worden om zwanger te blijken en de rechter zou alleen zichtbaar zijn als je niet zwanger bent. Bij mij was de rechter heeeel duidelijk zichtbaar en het linkerstreepje heeeeel onduidelijk, misschien was het zelfs alleen mijn verbeelding dat streepje).

Volgens mij had ik gewoon ongesteld moeten worden omdat ik me eisprong ook voelde, en kan ik niet zwanger zijn omdat we toen niks hebben gedaan maar waarom ben ik dan niet ongesteld geworden?? Is dat normaal? Gebeurt dat wel eens?
    Ik ben echt ontzettend in de war, het is zoo tegenstrijdig!!

Groetjes en misschien dat jullie me kunnen adviseren met dit warrige verhaal... :(

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb de test gedaan om 17:00 in de middag, misschien dat dit iets uitmaakt?? Er stond namelijk niks op de verpakking van alleen in de ochtend...

3. Niet meer actief

Heb je een foto van je test ... dan kunnen we even met je mee kijken ?? ;)
    Anders een test van clearblue doen ... digitaal ... zwanger-niet zwanger staat er dan !!

Succes !!

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Met ochtendurine zou de test iets duidelijker kunnen zijn omdat die urine meer geconcentreerd is en er dus meer HCG in zit (in verhouding).
    Je kunt dus proberen morgenochtend nog eens te testen. Als de streep zichtbaar is, al is dat nog vaag, zou je wel zwanger zijn.
    De CB-digitale test zou ik even nog niet doen. Deze heeft meer HCG nodig en geeft dus meestal vrij laat positief.
    Ik zou zeggen....probeer morgenochtend nog eens een test, direct als je wakker wordt met je eerste urine.

Succes!!!

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    De digitale cb test?? Waar kan ik die vinden??

Ik betwijfel het... ik heb namelijk wel vaker gehoord dat na het stoppen van de pil de ongesteldheid in een keer weg kan blijven en ben bang dat dit nu bij mij is gebeurt alhoewel de vorige periode precies op tijd was en ik deze periode mijn eisprong heb gevoeld.

Ik raak er wel een beetje van in de war...

6. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik ben na het stoppen van de pil in principe regelmatig ongesteld, maar soms zit er zomaar een maand tussen dat ik in 1 keer overtijd ben (een keer tot 12 dagen aan toe). Ik ben nu 9 maanden gestopt, maar die stomme pil heeft nog steeds invloed :rolleyes: !

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Een digitale test koop je het makkelijkst bij een apotheek. Ik vond ze ideaal omdat er gewoon in letters staat dat je zwanger bent of niet. Geen twijfel over mogelijk dus.
    Als je twijfelt over een tweede streepje, kan je beter 's ochtends testen. Als je nu een heeeeel licht streepje hebt, zou je over een dag of 3 al een stevigere streep moeten kunnen zien (indien je zwanger bent, uiteraard).

Succes.
    Anouk.

8. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misschien een stomme vraag, maar waneer had je je eisprong? En wanneer hebben jullie geklust? Het zou toch wel kunnen hoor.

Maar ik zou inderdaag morgenvroeg met de ochtendurine nog een testje doen. Er is altijd een apotheek open, dus ik zou zeggen, rennen!!!! En laat het ons even weten, we zijn hier erg nieuwsgierig aangelegd.

Ik hoop voor je dat het raak is.

Groetjes, Jaycey

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik denk dat ik me eisprong heb gehad op 19 augustus (1 dag voor ik volgens de calculator had moeten hebben).

Daar had ik nog helemaal niet naar gekeken, ik denk dat we 3 dagen ervoor en 2 dagen erna sex hebben gehad ongeveer omdat hij nogal ziek was en we geen verkeerde zaad wilden... :(

Ik denk dat ik wacht tot volgende week voor een nieuwe test, weet alleen niet of ik dat volhoud!!

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het zou best kunnen hoor. Zaad blijft gemiddeld 2 dagen leven, maar het kan ook langer hoor. Ik heb eens op Internet gelezen dat er zelfs superzaad is dat wel 10 dagen overleeft. Maar goed, 3 dagen zou nog goed kunnen hoor.... Ik hoop het voor je.

Succes met testen.

Groetjes, Jaycey

11. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    een streep is een streep, ook al is hij heel licht...

Deel Deze Pagina