Nee hoor want mijn mannetje is toch echt nog maar 10 maand dus dan zijn ze wel vroeg met de leeftijd verhoging
hmmm hier ook maar 1 bon idd normaal 2 maar ja toch mooi meegenomen. Ik heb weer luiers nodig en nu waren ze haast nergens in de aanbieding ja voor 25 euro bij de etos ofzo
hier ook weer binnen ook met maar 1 pamperbon maar als het goed is hebben de buren ze ook dus ga daar ff vragen. Zijn van de oude bewoners dit zijn 2 jonge jongens zonder kinderen dus kan me niet voorstellen dat ze de bonnen nodig hebben
Vanavond was ik bij me schoonzusje, mijn neefje is 2,5 en heeft geen pamperbonnen meer gehad.. Zij kreeg een zakje poeder chocolademelk..
Hier het boekje ook weer mogen ontvangen. Pampers haal ik bijna nooit..... Iemand die een pamperbon wil ruilen tegen een volle kaart babyzegels?
Hier ook weer het bonnenboekje gekregen, zit pamperbon bij.. Als iemand bonnen wil hebben dan wil ik ze graag ruilen voor een vol kaart babyzegels. stuur dan maar even een PBtje. Heeft iedereen trouwens er ook 2 pampers bij gekregen? Wij wel. gelukkig heeft mn zoontje die maat nog hihi..
Ik heb nu weer wel een boekje gekregen maar helaas zonder pamperbonnen... als iemand een boekje met pampersbonnen wil ruilen tegen een boekje zonder??? pb maar... of 2 bonnen ruilen tegen een volle etoskaart.. kan ook.
mag ik wat vragen? bedoelen jullie met die pampers bonnen. Die bonnen van 2 + 1 gratis? en zoja scheelt dit echt zoveel Sorry heb daar echt nog niet naar gekeken vandaar en heb 2 van die bonnen.
Komt met de post, is ook geadresseerd. Hier ook ontvangen met 1 pamperbon (2+1) en 2 stuks Pampers Active Fit. Volgens mij wordt het pakket ook aangepast op de leeftijd van je kindje want ik had nu een boekje van Pampers voor 4-7 maanden erbij. dus dat zal ook wel verklaren waarom sommigen anderen bonnen hebben gekregen. Ben in ieder geval blij dat er een pamperbon bijzat
baby2011 het scheelt veel omdat je hem boven op een andere actie kan inleveren bij sommige winkels. Zoals nu dan heb je een aktie 3 pakken voor 25 euro ipv 30 euro bij de etos en een gratis sesamstraat dvd. Doe je zo een bon erbij dan is het 3 pakken voor 15 euro ipv 30 euro. En ik lever dan ook nog de etos babyzegels erbij in dus heb ik het nog goedkoper. Ik vind het genoeg schelen in ieder geval!