Zolang et niet zeker is doe je nog gewoon mee hoor meid! Wellicht breekt et toch nog door dan is et natuurlijk jammer, maar voorals nog doe je gewoon nog mee en hopen we op een niet al te warme zomer *puf* Heb je trouwens al een tampontest gedaan?
Nee, maar dat had vandaag ook geen zin. Omdat ik heel licht bloed verlies had. Normaal als ik ongie wordt dan (sorry) stroomt het werkelijk en mijn urine is dan ook hartstikke rood , maar nu niks van dat alles. En net naar de wc geweest niks meet te bekennen. Ik wacht gewoon "rustig" af . Wel gezellig zo, hoor!
Mijn duimen draaien voor je meid! Fijn dat er nog enige hoop is toch? Hier is et ook nog rustig, ben net ook even wezen plassen en er is nog niets naars te zien....
Hallo, Go Anita, goed zo! Wat fijn om te horen dat je weer mee kan doen! Ik zal de even wegsturen.... ga weg........ga weg...... hihi Bij mij is ook nog niets te zien of te voelen dat ze eraan komen, ik ben ook net naar het toilet geweest. Ik had wel weer witte afscheiding een klein beetje. Ik weet niet of dat goed of slecht is : Groetjes Angele
He meiden zal ik jullie ff gek maken Ik had nl op dag 7 na mijn ei ook heel lichtroze afscheiding en zelfs een keer een veeg echt rood. Ik Was behoorlijk over de zeik en dacht alweer ongi te zijn geworden maar daarna bleef het dus weg Net voor mijn NOD had ik heel veel witte afscheiding en vanaf de innesteling deden mijn (.)(.) zeer terwijl ik dat nooit heb. Ik duim voor jullie dat het raak is
Hi Angele, Mona en Antoniah, Ik wens jullie alle drie veel geluk de komende dagen... ik kan niet mee praten over het bruin/licht roze verlies voor de NOD tot nu toe maar ik wilde nog wel even zeggen dat bij mijn m'n menstruatie ook altijd met een dag bruine afscheiding begint en dat reken ik ook als mijn 1e cyclus dag en tot nu toe ben ik bijna altijd precies op dag 26 ongi. Maar als het duidelijk is dat dit niet meegerekent moet worden dan hoor ik dat graag.
Hallo, Ik had dit inderdaad aan de verloskundige gevraagd, als je bruin verlies hebt kun je dit de 1e dag van je menstruatie noemen. Groetjes Angele
als je een heel onregelmatige cyclus hebt, dan kan je 19 dagen na dat je gevreeen hebt testen, las ik gisteren in de gebuiksaanwiijzing van de zw.test
En dames hoe gaat het met jullie vandaag? Hier is nog alles rustig, al moet ik zeggen dat ik vandaag heel erg moe was, geen honger heb en met vlagen misselijk ben. kan door de komen of door iets anders. Groetjes Angele
Ik dacht ook echt dat ze kwamen. Ik was overtuigd zelfs. Maar toen ze er vanmorgen nog niet waren heb ik maar even getest en ZWANGER! Ik hoop jullie ook!
Hmmm...dat heb ik ook nu.... Normaal heb ik al vanaf mijn ei behoorlijk zere boobies,....deze cyclus helemaal niet. Pas sinds een dag of 6 voelen ze gezwollen en beurserig....
Hallo, Jody, Gefeliciteerd meid. Sandra, heel veel succes. Ik ben echt heel erg misselijk, ik verlies ook vrij veel witte afscheiding. Morgen is mijn NOD. Deze symptonen kunnen ook betekenen dat de eraan komen, maar ik hoop van niet natuurlijk! Groetjes Angele
Ow, Angele het wordt nu wel heel spannend! Ik hoop het echt voor je! Ik heb gisteren weer gevloeid, snap er echt niks meer van. Maar je mag mij afschrijven voor deze maand. Mona en de rest van de meiden heeel veeel succes deze maand! Hou jullie in de gaten!
Hallo meiden, Hoe is et bij jullie ? Bij mij nog steeds rustig..... geen spotting, maar nog wel steeds gevoelige boobies en een hoge temperatuur! Vandaag is voor mij eigenlijk cruciaal, meestal krijg ik op deze dag voor et eerst spotting in mn cyclus, dus ik juich nog niet...... Groetjes Mona
Hoi Mona, Hier is het ook rustig. Ik ben wel erg misselijk vandaag, lage rugpijn en witte afscheiding. We hebben net gemeenschap gehad, en normaal komen de na de gemeenschap, heb ik al 2 keer gehad, maar nu helemaal niks. Succes vandaag Mona. Groetjes Angele
sorry ik had even niet goed gelezen: @ Anita Jammer meid ! @Angele : nu wordt et spannend ! ps ik heb dus ook totaal geen honger @ Sandra K : Overtijd ? Spannend ! Ik hoop echt voor je dat et raak is deze keer! Voor alle anderen: bedankt voor het meeleven!
Hallo, Anita wat jammer , ik blijf voor je duimen. Mona, ik heb ook geen honger, ik ben bang als ik iets eet dat ik moet overgeven. Ik zal voor je duimen dat ze niet komen. Groetjes Angele