NOD 13 februari

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sarah, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah

    sarah Actief lid

    10 jan 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    Hoi!
    Ik dacht dat het wel leuk was om te weten wie er nog zijn NOD rond 13 februari heeft en lekker te kletsen daarrond. Mijn NOD is dus 13 Februari, dus ik hoop dat ik men schatje een speciaal cadeautje kan geven met valentijn! Dat zou pas leuk zijn. Normaal heb ik nu een cyclus van 31 dagen, maar zou het kunnen dat die nu wat vroeger is dan vorige maand? Heb op deze moment af en toe wat ongi pijnen in men liezen en steekjes als ik hoest net boven men schaambeen. Verder ben ik wel supper moe, het overvalt me ook met momenten maar voor de rest voel ik me wel heel goed eigenlijk. Maandag ben ik naar de dokter geweest omdat ik last had van draaierig zijn, had op het werk 4 dagen achter elkaar men bloedddruk genomen en deze was telkens 9 over 5 of 8 over 4. Dat is dus supper laag, hij vertelde me dat het kan betekenen dat ik miss zwanger ben. IK hoop dat men huisarts er niet naast zit, ik kijk er echt zo hard naar uit.....
    groetjes Sarah
     
  2. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hoi Sarah,

    Ik heb mijn NOD ook rond de 13e. Weet het niet precies want ik weet niet hoe lang mijn cyclus deze maand is......( ben pas 1 keer "pilloos" ongi geworden) Heb wel een paar dagen wat last van een soort krampen in mijn buik gehad....en wat duizeligheid, maar sinds 2 dagen heb ik eigenlijk helemaal nergens meer last van...........

    Heb dus geen idee wat de test zal uitwijzen, maar we zullen het zien. Wij zitten tenslotte pas in ronde 1!

    Groeten Mispoes
     
  3. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Mijn NOD is op de 14e :) Denk niet dat ik zwanger ben, aangezien we maar heel weinig geklust hebben. Ook is dit pas mn eerste cyclus na amn curretage. Het is dus uberhaupt afwachten of ik wel weer netjes op tijd ongi ben.

    Sarah ik hoop voor je dat jij wel zwanger bent, zou idd een leuk cadeautje zijn!! ;)
     
  4. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Mijn Nod is ook rond de 11e, denk niet dat ik zwanger ben, heb al een paar dagen last van ongi krampen.

    Ik hoop voor jullie dat jullie zwanger zijn!!!!!!!!
     
  5. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    He Sarah.

    Mijn NOD is ook 13 feb ik hoop voor ons allemaal dat het raak is en dat we een leuk valentijns cadeau hebben voor ons mannetje.

    Ik heb best wel een gevoel dat ik zwanger ben ik heb steken in mijn linker zij en ben erg moe verder ben ik duizelig maar niet echt misselijk of zo.

    Mijn temp is vandaag gestegen naar 37.0 dus ik hoop het.

    Ik duim voor jullie!!

    Groetjes nandine
     
  6. sarah

    sarah Actief lid

    10 jan 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    hoi!
    Ik hoop het ook echt voor ons allemaal! Ik heb echt soms zin om een test te gaan halen, maar dat zal nog geen zin hebben zeker? ik hoop het zo hard!
    grtz sarah
     
  7. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hopen allemaal met je mee Sarah....
     
  8. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hoi Sara,

    Mijn NOD is ook over een paar dagen, maar ik heb vandaag getest:negatief :cry: natuurlijk. IK heb me eigen voorgenomen om in de toekomst niet meer testen, pas als ik ruim over tijd zou zijn.
    Ik heb net een flinke huilbui gehad en wacht nu op mijn ongesteldheid, zodat ik met volle moed weer kan beginnen aan ronde 5.
    Maar ik duim echt voor je dat jouw test positief zal zijn.
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Sorry maar ik vind het nu een beetje te gek worden.
    We hebben ook al een aftel topic van 11 februari en eind februari..
    Om een beetje het overzicht te bewaren sluit ik deze..

    groetjes
    Natasja
     

Deel Deze Pagina