Meestal zie ik precies aan haar wat ze wil. Ik herken de huiltjes en zie wanneer ze moe is etc.... Maar soms!! Zoals net bijvoorbeeld. De hele dag al een blij kind, slaapt goed, vanmorgen ook goed gedronken.Vanmorgen al een lekker poepie gedaan. Net werd ze wakker en wilde uit bed, lekker uit bed dus en spelen enzo. Blij kind. Toen kreeg ze honger... dus mama maakt een fles. Dochterlief hapt aan, neemt 3 slokken en begint te huilen.... en wil vervolgend niks meer....(met de voeding was niks mis) huilt op m'n arm, wil niet meer drinken, dus leg ik 'r maar in bed waar ze al helemaal nijdig van wordt. Nu ligt ze wat te mopperen maar ik laat d'r maar even. Wat wil ze nou denk ik dan.....
Dat herken ik ook wel hoor, mijn dochter is nu elf maanden geweest en nog zijn er momenten dat ik denk meid wat wil je toch. Zolang ze niet kunnen praten zal je dat wel blijven hebben denk ik. Geen zorgen maken gewoon op je gevoel afgaan. En ik denk altijd maar zo je bent zelf ook niet 24/7 blij en vrolijk dus je kindje kan soms ook een baal/mopper momentje hebben
Fles misschien verstopt waardoor er geen melk uit kwam terwijl ze wel honger heeft (is mij eens overkomen...)?
Verstopte fles en te warme melk heb ik ook allebei al een keer gehad! Zou het inderdaad kunnen zijn. Verder hoop ik dat er een moment komt dat onze lieve heer de kindjes gewoon laat praten DIRECT na de geboorte. Dit scheelt ons moeders een hoop onzekerheid en frustratie!!
oh zo herkenbaar hihi. Remco heeft het een keer gehad toen hij teveel honger had en hij dus niet snel genoeg verzadigd werd door de fles. Ik heb toen de fles doorgezet en na een paar slokken werd hij weer rustig, ik moest echt wel aandringen hoor met de fles want hij wilde hem niet door zijn nijd. Toen hij zijn fles ophad was hij weer rustig, niet vrolijk zoals altijd maar wel tevreden. Na zijn slaapje was hij weer net zo vrolijk als altijd. suc6 met uitzoeken. Groetjes Kim