hier ook eentje hoor. prinses slaapt gewoon het liefst bij mama. ik leg haar savonds altijd in haar eigen bed. daar valt ze gewoon in slaap. maar als ze snachts wakker word wil ze echt bij mama slapen. zolang ik haar in haar eigen bed laat huilt ze tranen met tuiten. moment dat ik haar naast me neerleg kruipt ze tegen me aan en gelijk slaapt ze verder.. wanneer ze dan een minuut of vijf slaapt leg ik haar gewoon weer in haar eigen bed. behalve als ze rond een uurtje of vier /vijf wakker word dan laat ik haar gewoon bij me liggen. op dagen dat ik een soort van kan uitslapen slaapt ze dan ook gewoon lekker uit tot uurtje of tien naast me. in haar eigen bedje is ze gewoon vroeg wakker hoor. ik weet niet hoor.. maar het is heel normaal dat kinderen in hun ouders bed willen slapen. lekker veilig gevoel. mijn twee oudste 8 en 17 vinden het ook nog steeds fijn om af en toe bij mams te liggen. ok de oudste wel om gewoon ff een film ofzo op bed bij me te kijken maar die van acht slaapt het liefst gewoon naast me. alleen is hij een hinderlijke slaper dus liever niet nee. hahahaha.
Hahahaha TE grappig van de 3 kids is hier inderdaad 1 ook een hinderlijke slaper Altijd geweest ook, we deden geen oog dicht als ze bij ons in bed kroop. Dus die ook maar liever niet (is ook bijna 8 trouwens)
Zelf heb ik geen ervaring met kindjes die bij ons in bed slapen(behalve als ons zoontje hoge koorts heeft en niet kan slapen), maar geef je haar wat warms te drinken als ze wakker wordt snachts? Als ons zoontje wakker wordt doe ik dat eigenlijk altijd en dan slaapt hij weer verder . Het is maar een idee hoor ..