Ik heb als kraamcadeau een muziekmobiel gehad die nu boven de box hangt. Onze kleine man begint dit nu echt leuk te vinden, maar het nadeel van deze mobiel is dat 'ie binnen twee minuten opnieuw moet worden opgewonden. Na twee minuten stopt het muziekje (wat overigens echt verschrikkelijk is en ook nog eens heel hard) en ook het ronddraaien. Gevolg: niet meer interessant. Volgens mij is het met name het ronddraaien wat het juist leuk maakt. Ik ben nu dus op zoek naar een leuke mobiel met een wat minder luidruchtig muziekje dat niet elke paar minuten hoeft te worden opgewonden. Heb al op verschillende sites gekeken, de keuze is overvloedig, maar niet overal staat bij wat de speelduur is. Iemand een goede tip?
Wij hadden een tweedehandse gekocht van Tiny Love. Superding. Rustige muziek (3 verschillende melodietjes) en speelt een kwartier lang. Inmiddels is Finley er te groot voor helaas. Bij Aiden hadden we nog zo'n opwindding. We hebben dat ding zo vaak op moeten winden dat het doosje het begaf, LOL.
Hier ook een mobiel van Tiny love, de rainforest, echt geweldig!!! Beide zoons hebben er zo veel plezier van (gehad). Hij speelt geloof ik 15 of 20 minuutjes aan een stuk. Ik heb laatst ook een mini-variant gekocht voor in de kinderwagen/maxi-cosi ed, en deze speelt zelfs 30 minuten.
Hier ook tiny love. Wel een roze, dus niets voor je zoon. Maar je hebt veel leuke versies. Ik heb hem 2e hands gekocht.
Wij hadden een Magisch Lichtmobiel van Vtech, vond ik zelf heel aangenaam en onze jongens ook. Zit een timer op met 10-15-30 minuten. Staat nu trouwens te koop.
Rainforest deze hadden wij, zit een afstandsbediening bij dus als je in de keuken staat te koken en hij stopt kan je hem weer aanzetten met dat ding, hoef je niet op en neer te lopen! de blaadjes gaan open en dicht en de dieren draaien rond. "heilige" muziekjes en een heel leuk dierenmuziekjes
Even gegoogled, ze zien er allemaal onwijs gaaf uit zeg! Wel grappig dat zowel fisherprice als tiny love allebei een Rainforest mobile hebben!
Hier hadden we fisherprice rainforest en de muziekjes duurden ongeveer 20 minuten. Dat ding was soms echt eventjes mijn redding als ik moest kolven, haalde ik precies in 1 liedje . Ik had een gratis mobiel van Woezel en Pip bij de box en dat ding maakte ook een enorm schel geluid, was ook veel te druk voor haar (geluid). Mijn zus heeft er een van Tiny Love en die vind ik er leuker uitzien maar die had een soort zoemgeluid wat ik niet zo prettig vond.
Hier ook tiny love, na een opwindmobile voor de oudste twee. Echt een aanrader wel via mp gekocht... Maar dat maakt voor de kleine toch niets uit😉
Wij hebben deze ook! Fijne bijeenkomstigheid is dat deze ook een afstandsbediening heeft en een natuurgeluiden optie
Hier ook een Tiny love. Naast draaien, "springen" de beestjes ook nog. Groot succes geweest hij mij dochter en nu bij mijn zoon ook. Tiny love heeft ook een afstandsbediening.
Hier ook Tiny love, de sweet Island mobile, een groot succes. Mijn zoontje lag er ademloos naar te kijken, draait 20 minuten aaneengesloten, met de afstandsbediening opnieuw aan te zetten en ook heel fijn: hij kan ook draaien zonder muziek.