wat draagt jouw baby in de tricot slen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door VeraM, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    De titel zegt het al. Wat draagt jouw baby in de tricot slen? En dan bedoel ik buiten. Gister ben ik met Maud een eind wezen wandelen en ik haalde haar er zwetend uit. Ze had een simpel broekje en een sweatvest aan. En natuurlijk een mutsje op. Weet nu niet zo goed wat ik haar dan aan moet doen.

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wij zijn gisteren ook gaan wandelen met onze zoon in de draagdoek (wel geweven maar weet niet of dit véél verschil maakt).

Hij droeg een romper met lange mouwen, een shirt met lange mouwen en een warme broek en een capuchonvestje. Hierover de doek geknoopt in een FWCC dus nog eens 3 lagen doek over hem.
    Hij had het aangenaam warm (waren gaan wandelen aan het water dus had hem een laagje meer aangedaan owv meer wind etc...).

Misschien kan je een andere knoop proberen zodat je wat minder stof van de doek over haar doet of bij de FWCC de gekruiste banden niet open doen maar bijeen trekken. Dat scheelt ook al een hoop.

3. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik gebruik altijd de Fwcc knoop omdat ik die onder de knie heb hahaha, ik ga je tip eens uitproberen, dankjewel!

Deel Deze Pagina