honing aan me kont?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by scheetjuh, Dec 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    lieve mensen
    mijn lieve kleine meisje van 9maanden, heeft sinds een aantal dagen de fase van continu aan me broek hangen dat ze opgetild wilt worden. en als dat niet snel genoeg gaat, gaat ze huilen en kijkt ze me zo vreselijk zielig aan.. aah ik zie dan dat zielige koppie en pak dur weer op.. maar vroeg me ineens af of dat wel zo verstandig is.. om haar continu op te pakken als ze dat wil.. want ze kruipt me heletijd achterna...

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Die van mij is nu 17 maanden en zit ook weer in zo´n fase. Als je rechtop staat ben je al te ver weg voor hem hihih....maar heel vermoeiend en vooral dat nephuilen is erg irritant. Ach ja, gaat wel weer over.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,833
    9,337
    113
    Gelderland
    Mijn zoontje doet dat ook.. Wat nu weer nieuw is dat als je hem dan pakt dan wil hij weer op de grond;)

4. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    haha ja het is ook gewoon een fase.. maargoed is het wel verstandig dat ik haar gewoon steeds oppak? of soms ook negeren en haar speeltjes geven..

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ach ja. Lekker he die honing.

Ik geef niet altijd toe. En loop rustig door en zeg Karishma ga je mee. Dan kruipt ze gezellig met me mee.

Natuurlijk pak ik haar vaak genoeg op maar soms ben ik ergens mee bezig en is het niet handig om haar op dat moment op te pakken zeker als je volle handen hebt dan zeg ik Karishma ga zitten( Ja ze luisterd soms hihi) En dan kruipt ze dus gezellig mee.

Wel lachen is het hoor heb al een paar keer een broek van me kont gehad van een trekkende baby aan me broekspijpen.;)

6. bloempje28

bloempje28 Actief lid

Aug 17, 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gaf er meestal gewoon aan toe, de fase ging vanzelf over. Soms ging ik als ze opgepakt wilde worden ook kruipen en dan was het alleen maar lachen (en pijnlijke knieen voor mama)

7. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Herkenbaar! Bij mn jongste begon het ook met 9 maanden en eh...tsja het is nu nog niet helemaal over haha:) Ik heb gewoon een enorme knuffelkont. Ze wil het liefst lekker bij mij zitten en hangen en echt knuffelen. Ach ja, ze doet dr eigen ding ook wel zolang ik iets doe op de bank of de vaatwasser ofzo. Maar als ik naar de wc ga dan huilt ze... het zal vast wel weer eens overgaan. ik geef er maar gewoon zoveel mogelijk aan toe...ze vindt het gewoon superfijn bij mij of eigenlijk wie dan ook te zijn. Ze heeft de voorkeur voor mij, maar als dat even niet gaat dan is wie dan ook goed haha. Papa, oma, opa, buurman of zelfs de meneer die vandaag even een enquete kwam afnemen;)

8. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    hhaha ik moest gister naar de wc meneertje moest mee anders gilde hij het hele huis bijelkaar (papa had nachtdienst gehad) anders had ik hem toch mooi laten gillen..
    Schiet namelijk echt niet op met een baby/dreumesvop schoot naar de wc!

9. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde net een topic hierover openen! Hier is het ook al zo vanaf dat ze 6a7 maanden was en is nu 16 maanden. Ik kan niks doen ze hangt alleen maar aan mijn benen en als ik er niet aan toe geef is het huilen. Dan laat ik der vaak 5a10 min, maarja dan pak ik der toch maar weer op:)
    Hebben jullie tips ???????? ( word er eerlijk gezegd nu echt beetje gek van! )

10. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    oeffff....dit staat ons nog allemaal te wachten.....;)

11. Pumba

Pumba Actief lid

Mar 2, 2009
    149
    0
    0
    Hier nog zo eentje......en hij wil mn door mij opgepakt worden, papa is toch iets minder favoriet. Ik merk trouwens wel dat wanneer hij goed uitgerust is en goed in zijn hum het veel minder is, herkennen jullie dat? Ik geef meestal toe, maar niet altijd. Lastig he? Even afleiden met wat speelgoed wil ook nog wel eens helpen.

Share This Page