zwarte cross festival

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wie van jullie mannen is ook naar de zwarte cross?
    min man is met de camper en een paar clienten daarheen....:D

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Afschuwelijk....
    Nee, mij niet gezien :D

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jij lijkt mi ook afschuwelijk..... mijn man vind het wel komisch.... en vooral zijn doelgroep waarmee hij werkt.... ze zijn het succes van het begin van een instelling aan het vieren daar :p

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik had super graag gewild ik ga ieder jaar maar gezien mijn omstandigheden toch maar even niet hahaha

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik hoor net van mijn mannetje wat het is , nou bedank mij ook niet gezien.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook net weer wat voor jou Amfy! Ik dacht al toen ik je aanwezig zag in dit topic: die had vast graag gewild.
    Grappig he, iemand niet kennen...maar toch ook wel weer een beetje kennen :D

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ooooh zou best graag gaan hier fervent festival-gangster hoor Lowlands, ITGWO, Solar en nog vele andere zo fijn altijd. Zwarte Cross ga ik toch ook echt nog eens bezoeken denk ik!

edit: tis overigens echt niet alleen: bier, tieten, klompen en modder hoor. Er is ook veel aandacht voor goede muziek, theater enz en een heel kinder/familiegedeelte. Echt wel heel leuk!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

haha ach het is ook wel bekend hè dat ik van dat soort dingen hou.
    toch heb je beeld van iemand vooral als je al vrij lang met mekaar op een forum zit ;)

9. tulip

tulip Niet meer actief

haha, het is ook niet helemaal mijn ding, maar voor iedereen die er is: veel plezier.

10. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    dat is aardig van je!:D;)

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb mijn man er gisteren afgezet. Samen met 2 vrienden het hele weekend.
    Vorig jaar was dat ook het plan maar kwamen ze een dag eerder terug wegens energietekort!:D:D
    Ze hadden er in ieder geval zin in!

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

ja kom moet je eerlijk zijn, je kunt het elke dag bekijken op ned 3.... nou al die boeren die alleen maar zuipen en brullen en door de modder kruipen, daarna lekker in hun tent kruipen en de volgende dag zo weer opstaan en verdergaan... jak!

nu is mijn man verre van een boer, maar toch vind hij dat erg grappig allemaal... ze hebben wel een luxe camper met alles voorzien dat dan weer wel..... en hij heeft zo ontzettend hard gewerkt het afgelopen jaar dat ik dit hem zeker gun.... dus tja als hij dat lachen vind:D hij vroeg nog wel ga je mee? haha.... euh neee dankje.....

heb hem gisteren even gebeld om te vragen hoe het daar was.... nou zegt hij op de muziek na is het wel leuk hoor... haha.... maar de jongens waarmee hij daar is vinden het helemaal geweldig..... dus:p

13. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    lees het dikgedrukte eens!
    je zegt (in een typfout) tegen elmo, dat je HAAR ook verschrikkelijk vind!

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

OHHH:$ haha had ik nieteens gezien.... ik bedoelde dat ik de zwarte cross afschuwelijk vind:D sorryyyyy....:p

15. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

De zwarte cross vind ik helemaal geweldig. We gaan niet meer op de camping, dat hebben we wel gezien na een aantal keren. Maar morgen gaan we gezellig met de kameraden lekker een dagje erheen, het is toch in de buurt en we hebben vrij kaarten.
    Het is echt het feest van de onbenullen.

en ik kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vind, zoals ik niet van dance festivals hou, dat kan.

Deel Deze Pagina