Mijn dochter heeft netelroos. Ik denk als reactie op het virusje wat ze afgelopen week had. Zijn hier mamma's waarvan kindjes ook netelroos hebben gehad? En hoelang duurde het voordat het echt weer weg was? alvast bedankt!
ikzelf heb het 2 weken geleden gehad, komt meestal door een verzorgingproduct...ander wasmiddel, bodylotion etc etc..tegelijkertijd had ik ook een lage weerstand... wanneer het niet meer jeukt, is het al al ana het overgaan..maar dokter zei kan 6 mnd duren...dus het kan nu weg gaan en weer terug komen.. Niet te heet douchen en zo min mogelijk allergisch-reactie achtige dingen gebruiken... ik heb als een gek gekrabbeld, dus bij mij zie je wel de plekken waar ik heb gekrabbeld, maar het gaat wel weg...het is bij mij nu heel droog dus ik vet het extra goed...btj duur maar bepanthen helpt heel goed
Mijn dochter heeft het een half jaar geleden gehad. Ik ben toen naar de huisarts geweest en kreeg een siroop en een zalf mee tegen de jeuk. Na een dag was het alweer weg. De huisarts zei dat het zomaar komt en ook zomaar wwer weggaat. De oorzaak kunnen ze niet vaststellen.