Sophie hoeft echt totaal geen flesvoeding meer,wat ik ook probeer,goedenacht,pyamapapje met vanille rijstebloem gewone flesvoeding,frisfruitje helemaal niks...zelfs een beetje proppen gaat niet....diksap drinkt ze wel uit de fles.... Als ik van de flesvoeding pap maakt en op een lepel geef,gaat het er wel in. Ze krijgt nu s'ochtends en s'avonds pap,de middag fles hoeft ze niet meer. Is dit een fase of is ze gewoon die fles en melk zat? Groetjes,
en als je het bij bijv de boterham doet en in haar sap fles? zo doen we dat bij daan wel. Maar wij hebben hier het probleem dat daan de fles nog te lekker vind.
lars heeft ook een periode gehad dat ie m onder de middag niet meer moest. ik geef soms een theelepeltje nesquick erdoor, dan vind ie t wel lekker, en in de tijd dat t heel moeizaam ging gaf ik koude melk, dat vond ie wel lekker. (die kant en klare van nutri mag ook koud, geloof dat het met de poeder ook kan)
ik denk dat ze het rond deze leeftijd indd niet meer interessant vinden ayman krijgt alleen nog sochtends een flesje en daarna de rest van de dag niet meer (alleen water met siroop drinkt hij nog uit een flesje)
Als ze pap en yoghurt wel lekker vindt en op die manier ongeveer aan de 360-400cc komt, mooi toch? Ben je meteen van het flessengedoe af. Wil ze weer melk, dan gebruik je gewoon een beker.
Kylian weigerde toen hij ongeveer 9 maanden was ook alle flesvoeding, wat ik ook probeerde hij wilde gewoon niet. Na 4 dagen heb ik contact opgenomen met het cb en op hun advies over gestapt op gewone melk/karnemelk en daar zelf extra vit D druppels door doen. En toen ging het weer gewoon goed. Groetjes Anita