Ze past nu al bijna niet meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Froggieh, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Heb het ook! Sinds een week of twee vooral:
    - enorme last van ribben (eerst alleen rechts nu ook links);
    - maagzuur/soms misselijk (vooral 's avonds);
    - kortademig (vooral na het eten). Alsof ik echt ruimte tekort kom (ben trouwens 1.74, dus niet echt klein verder)...

Merk dat ik het echt niet meer trek op het werk, moet nog 2 weken tot aan het verlof...maar HEB HET ZO ZWAAR!! 'hoe kom ik die 2 weken door vraag ik me af??!!'. Na 30 minuten achter de pc te hebben gezeten, krepeer ik van de pijn en moet ik echt even lopen.... :(

Voel me echt een 'zwakkie'....die 2 weken lijken opeens nog zo lang!! Maandag naar de VK, wil wel even weten of het allemaal wel klopt dat ik zoveel last heb....moet immers nog een aantal weken tot aan de bevalling...(zucht)...gelukkig wel met middagtukkies in het verlof :)

Sterkte allemaal meiden!!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Meryl, klinkt herkenbaar. Ik heb vrijdag de knoop doorgehakt en heb me ziekgemeld. Het was een moeilijke beslissing maar werd zo ontzettend gestresst van die pijn en dan ook nog dat werk waar je je nog steeds verantwoordelijk voor voelt. Heb ook nog last van bekkeninstabiliteit. In de nacht van donderdag op vrijdag had ik zo'n vreselijke krampen in mijn buik dat ik er geen seconde meer over na hoefde te denken.Vrijdag alles afgerond en overgedragen. Ze redden het echt wel zonder mij.

Succes!

Deel Deze Pagina