Hallo Ik wil begin september met mijn moeder en de kleine meid van dan ongeveer 1, 5 jaar een weekje naar Turkije op vakantie ? Nu vraag ik mij natuurlijk van alles af: - Doe ik er wel goed aan om naar Turkije te gaan ? - Is het niet te warm ? - Zou het vliegen geen probleem worden ? Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben ? Tips natuurlijk ook altijd welkom !!
Tja daar kunnen we natuurlijk geen antwoord oo geven. Ik kan je wel mijn ervaring vertellen. Wij zijn vorig jaar sept. met onze vent van 1.5 naar turkije geweest en een heerlijke vakantie gehad. Het weer was prima te doen en onze waterrat heeft zich prima vermaakt in het zwembad en op het strand. Het vliegen vond ik ook wat spannend maar achteraf viel het enorm mee. Wat lekkers mee en wat nieuw speelgoed en hij vermaakte zich prima. We vlogen heen en terug ook nog eens midden in de nacht dus meneer had weinig geslapen wat het wel spannender maakte voor mijn gevoel. Verder zou ik zeggen kijk tegen die tijd hoe je kindje is en dan kun je zo een reis boeken.
Geen ervaring met Turkije, maar vliegen met kinderen is over het algemeen geen probleem! Heb een aantal keer met jonge kinderen gevlogen en alle keren hebben ze zich prima gedragen