afgebladderde verf bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanemilie, 20 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanemilie

20 jan 2009
    21
    0
    0
    Goedemiddag dames,

Ik zit hier met een probleempje en ik ben benieuwd of meer mensen daar last van hebben. Mijn dochter is nu ruim 10 maanden oud en heeft al meerdere tandjes. En daar ligt het probleem. Als ze wakker wordt gaat ze staan en aan haar bedje "knagen". In het begin geen probleem. toen was de verf nog goed, maar inmiddels is de verf zo beschadigd dat de allemaal schilfers van de verf in en om haar mondje heeft, lijkt me niet gezond eigenlijk. Maar aan de andere kant verf die gebruikt wordt voor kinderbedjes zou toch veilig moeten zijn lijkt me.....Of ben ik nou gek. We hebben gewoon een simpel ikea-bedje (hensvik, dacht ik, die met die krullen bovenop)
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Mijn schoonmoeder begon meteen al te zeiken ik zei het toch, je moet je bedje in duitsland halen :evil: , daar is het onbehandeld.
    We hebben nu dus maar een ander matrasje besteld om toch dat bedje uit duisland te kunnen gebruiken( is weer een afwijkende maat) maar het zou toch niet moeten mogen dat die verf zo gaat bladderen???
    Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier last van hebben en wat jullie er aan gedaan hebben om te voorkomen dat jullie kindje die verf doorslikt.....

groetjes Mama van Emilie, 13-7-2008

2. gemke

gemke Niet meer actief

ik heb een tweeling en die heb zich ook een weg door hun bed lopen knagen
    kan de bedjes in elk geval never nooit verkopen mocht ik dat willen whahaha
    als het goed is en je hebt de bedjes gewoon uit de winkel waar dus nog de orginele lak verf of wat dan ook op zit is dit altijd kindveilig en hoef je je geen zorgen te maken
    mijn jongens zijn er in elk geval niet ziek van geworden
    hun bedjes komen van de babydump
    ik neem trouwens ook aan dat ze in de fabriek er rekening mee houden dat dreumesjes hun tanden in het bedje gaan zetten en daarom op voorhand al weten dat daar kindveilige verf op moet
    het kan altijd bladeren dat heb je met lak
    onbehandeld hout maakt trouwens ook niet uit knagen doet ze waarschijnlijk toch en dan heb je waarschijnlijk nog splinters ook dat lijkt me dan weer iets gevaarlijker als ze dat inslikken als het in het keeltje blijft hangen of nee doodeng

Deel Deze Pagina