Ik wil dit zo graag even met jullie delen We gingen vandaag voor het eerst zwemmen met Nikki. Ik had geen idee hoe ze erop zou reageren. Ik kan me namelijk voorstellen dat het best eng zou kunnen zijn voor de eerste keer. Al dat lawaai en dan dat grote bad met aaaal die kindjes. Nou, ik had nooit verwacht dat ze het zó leuk zou vinden. Ze was super enthousiast, vond het water totaal niet eng en genoot enorm van al die spelende kindjes. Ze heeft het gewoon uitgehouden van 11.30 uur tot 14.30 uur! Daarna viel ze als een blok in slaap zodra we de auto in stapten, mijn kleine schat. Even een foto van ons drietjes, let op dat blije koppie
Leuk om te zien dat ze er zo van geniet. Ben je gewoon op een normale tijd gegaan of een speciale baby tijd? I.v.m. de temp van het water?
Wat leuk!! Ik lees overal dat ze het maar 15 min vol houden.. Daarom zijn wij nog niet wezen zwemmen.. Maar jullie hebben het lang vol gehouden zeg
Ik keek er ook heel erg van op! We zijn wel tussendoor even gestopt. Gedronken en een fruithapje gegeven en ze kon daar even bijkomen in een box. Toen we daarna het water weer in gingen werd ze weer zo enthousiast. Als laatste gingen we in een kruiden-bubbelbad, toen kwam ze weer helemaal tot rust. Echt een aanrader!
Wij zijn vorige week voor het eerst naar het babyzwemmen geweest. Allerlei spelletjes gedaan en ze is ook helemaal onder water geweest. Vond ze geen probleem. Ze heeft geen kik gegeven. Dit was een half uurtje en dat was voor onze kleine meid wel genoeg. De temperatuur van het water is bij ons in het zwembad niet aangepast. Ze werd dus ook wel koud en moest erg aan het geluid wennen. Morgenavond maar weer kijken of ze het weer leuk vindt