Luizen en zwangerschap...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Napoleon, Oct 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Owww Joepie!
    Mijn oudste dochter heeft luizen... Ik heb altijd een preventieve shampoo in huis maar die mag ik nu niet gebruiken. Ook bij ons op school (middelbare) zijn luizen geconstateerd...

Wat te doen?

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

mischien een gekke tip bv voor luizen in je zwangerschap en je er toch wat aan wil doen ik dacht dat we onze haren wel mochten verven toch hihi. Dat zou ik dus doen als mijn zoon bv met luizen van school thuis zou komen zit ook iets in wat volgens mij die rot luizen doet weg gaan, maar zeker weten doe ik het niet of je je haren mag verven maar dacht van wel maar dat is dus een tip van mij. :( luizen :(

3. Angelina

Angelina Niet meer actief

Je hebt ook middeltjes op natuurlijke basis zoals Millium, die kun je proberen. Die werkt ook preventief trouwens.

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik gebruik hier altijd xtluis, dat middeltjes is niet schadelijk, ruikt niet en kan voor baby's kinderen en zwangeren gebruikt worden
    ik vind het een goed middel

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    top meiden, ik zal er eens naar zoeken.

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zou het antwoord niet weten, maar heb er nog wel een extra vraag bij: geldt dat ook voor vlooienshampoo voor de hond?

Ik was mijn hondje iedere 2 weken, meestal met vlooienshampoo....

7. Mamani

Mamani Lid

Dec 2, 2007
    97
    0
    6
    Hoi Napoleon,

Ik heb zelf geen ervaring met luizen,maar ik heb gehoord dat producten van Quit Nits beste producten zijn tegen luizen, het is 100% natuurlijk en je hoeft ook niet steeds uit te kammen, het doodt luizen en neten en je bent er in 1 keer vanaf. Kijk maar eens op http://www.drogisterij.net/Quit_nits_cr_me/P/34895745
    Als je trouwens op recensies drukt kun je ook uit de ervaringen zien dat het echt helpt.

Groetjes en succes

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    hier ook gehad, luizen tijdens zwangerschap enne t is even zoeken maar de natuurlijke middelen mogen wel!!

Share This Page