Owww Joepie! Mijn oudste dochter heeft luizen... Ik heb altijd een preventieve shampoo in huis maar die mag ik nu niet gebruiken. Ook bij ons op school (middelbare) zijn luizen geconstateerd... Wat te doen?
mischien een gekke tip bv voor luizen in je zwangerschap en je er toch wat aan wil doen ik dacht dat we onze haren wel mochten verven toch hihi. Dat zou ik dus doen als mijn zoon bv met luizen van school thuis zou komen zit ook iets in wat volgens mij die rot luizen doet weg gaan, maar zeker weten doe ik het niet of je je haren mag verven maar dacht van wel maar dat is dus een tip van mij. luizen
Je hebt ook middeltjes op natuurlijke basis zoals Millium, die kun je proberen. Die werkt ook preventief trouwens.
ik gebruik hier altijd xtluis, dat middeltjes is niet schadelijk, ruikt niet en kan voor baby's kinderen en zwangeren gebruikt worden ik vind het een goed middel
Ik zou het antwoord niet weten, maar heb er nog wel een extra vraag bij: geldt dat ook voor vlooienshampoo voor de hond? Ik was mijn hondje iedere 2 weken, meestal met vlooienshampoo....
Hoi Napoleon, Ik heb zelf geen ervaring met luizen,maar ik heb gehoord dat producten van Quit Nits beste producten zijn tegen luizen, het is 100% natuurlijk en je hoeft ook niet steeds uit te kammen, het doodt luizen en neten en je bent er in 1 keer vanaf. Kijk maar eens op http://www.drogisterij.net/Quit_nits_cr_me/P/34895745 Als je trouwens op recensies drukt kun je ook uit de ervaringen zien dat het echt helpt. Groetjes en succes
hier ook gehad, luizen tijdens zwangerschap enne t is even zoeken maar de natuurlijke middelen mogen wel!!