Naar buiten ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beccie, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie

beccie Niet meer actief

Hallo.

Mijn dochtertje is bijna 2 weken,
    ik heb zon zin om weer eens lekker te wandelen, er even uit met de kinderwagen.
    Maar omdat het nog zo koud is buiten en mijn dochtertje vrij licht was, (2590 gram bij de geboorte) durf ik nog niet zo goed.
    Haar neusje zit ook steeds een beetje verstopt.

Mijn moeder brengt mijn zoontje nu steeds naar de ps en haalt hem weer op., maar ik ga liever zelf weer. het is ongeveer 7 min lopen.

ik dacht eerst ik krijg een lente baby, kan meteen lekker naar buiten. maar dat valt toch wat tegen dit jaar hihi, mijn zoontje was in een hittegolf geboren dus dit is weer wat heel anders.

Wandelen jullie al met dit weer met zulke jonge baby`s ?

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Lekker warm aankleden en beschut in de kinderwagenbak moet kunnen lijkt me! Ik zou het in ieder geval zelf wel doen.

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    En het bedje voorverwarmen met een kruik.
    Moet kunnen!

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Idd, lekker warm inpakken, reiswiegje voorverwarmen en hoppa, gewoon gaan!

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Heb je misschien een draagdoek? Want anders lekker in de doek, mutsje op en onder jouw (zwangerschaps)jas?

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ze zeggen dat je naar buiten mag zodra je baby over zn geboortegewicht is.

7. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik ben met mijn dochtertje na een week naar buiten gegaan, het mocht toen ook van de kraamverzorgende. Ze maakte toen meer zorgen om mij dan om mij dochtertje.

8. beccie

beccie Niet meer actief

oke, dan ga ik morgen ook weer lekker naar buiten.
    mijn dochtertje is ook boven haar geboortegewicht, die groeide 3 dagen na de geboorte alweer :)

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dan had ik 2 weken minimaal binnen moeten zitten.
    Op dag 8 was dochter 3110 grm ofzo. Met een geboorte gewicht van 3425.
    Met ruim 5 weken 3710 grm pas.

Volgens mij gaat het et groot en deels om dat je kindje zijn temp goed kan regelen.
    Ik mocht met 4 dagen van mijn kraam al weg met de auto om vervolgens weer binnen te zitten. (Was op bezoek gegaan).

Lekker warm aankleden, misschien die regenkap erover doen zodat het meer wind dicht is.

10. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik zou gewoon gaan! Als je een winterbaby zou hebben wacht je toch ook niet totdat de winter weer voorbij is en t wat warmer is? ;):D

11. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik doe altijd een regenhoes over de kinderwagen ivm wind :) en idd goed aankleden.

Deel Deze Pagina