Waarom in ene niet naar bed willen overdag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

Ons zoontje heeft nooit moeite gehad met naar bed gaan. Zou dat kunnen komen omdat hij alles interresant gaat vinden en ontdekken? En zou hij ons al kunnen uit testen want als we dan komen bij hem is hij stil en gaat vaak lachen. S'avonds na zijn laatste fles wil hij wel slapen. Maar sinds 3 dagen wil hij niet meer overdag in zijn bedje. Hoelang moeten/mogen wij hem maximaal laten huilen? Of wat raden jullie ons aan? Ik kan het helaas niet zo goed om hem lang te laten huilen. 5 minuten is max. Dan heb ik het echt over huilen/krijsen en niet jengelen. Ook is hij wel echt moe, dus dat kan ook niet de reden zijn.

gr vruchtje

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ik ken het
    heb het zelfde probleem hier momenteel
    wat ik doe is een spuugdoekje of een klein knuffeltje tegen dr gezichtje aanleggen (tegen dr wang) en dan de fopspeen in dr mond.
    dan gaat ze met dr gezichtje helemaal tegen de doek/knuffel liggen en dan valt ze zo in slaap.
    ik heb echt 1,5 week lopen uitvogelen waarom ze niet meer wilde slapen en ging krijsen terwijl ze doodmoe was.
    maar nu heb ik er geen last meer van.
    hoop dat je er wat aan hebt.

suc-6

3. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Goeie vraag :)
    Zoals je weet uit het andere topic heb ik ook dat probleem min of meer.
    Ben ik ook wel eens benieuwd naar, kan hem ook niet langer dan 5-10 min laten huilen.
    Ik volg dit topic mee :)

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Knuffeltje ga ik proberen. Speen wil hij niet, dus dat houdt op!

Nijnka: lastig hé. En moeilijk om te laten huilen grrrr

5. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Vittinge, Zweden
    Zeker als ze zo brullen..
    Ik heb een muziekje aan zijn bedje hangen en gewoonlijk liet ik dat één keer afgaan (duurt 10 min) en als hij nog weende na het muziekje ging ik ernaartoe en troosten, dan liet ik het meestal nog één keertje lopen en als hij daarna nog weende nam ik hem terug uit bed..

Maar sinds kort kan ik hem amper nog 5 min laten huilen, hij brult echt het hele huis bij elkaar tegenwoordig.. :(

Enne zit met hetzelfde probleem vruchtje24 : hij wil geen speen :( wel zijn duim maar ja, kan die er toch moeilijk insteken he.. Ga doekje wel eens proberen morgen..

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Misschien zit je baby in een sprongetje? Dan zijn ze vaak wat onrustiger.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zou goed kunnen een sprongetje. Heb boekje 'Oei ik groei' en dan hebben ze dat rond de 3 maanden. Dus dat zal het wel zijn.

8. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Vittinge, Zweden
    Denk mijne ook een sprongetje maar dan het volgende.. Omgerekend zou hij nu zo'n 14,5 weken zijn, en 19-weken sprongetje kan al beginnen rond 14 weken..

Veel succes vruchtje24!

Deel Deze Pagina