Mijn dochtertje van bijna 4 maanden die slaapt sinds 3 dagen weer heel de dag. De eerste week heeft ze veel geslapen daarna 6 weken achter elkaar gehuild. daarna tot de 3 maanden weer heel de dag geslapen en nou slaapt ze weer heel de dag. Is dit niet een beetje te veel voor die leeftijd. Mijn oudere dochtertje heeft vanaf de eerste dag overdag bijna niet geslapen. Maar is het nou normaal dat ze zo veel slaapt of is het toch best wel veel
Wat is heel de dag slapen? Echt van voeding tot voeding? Lotte sliep ook heel veel rond die periode maar was wel tussendoor elke keer een uurtje wakker. Maar als ze goed eet, alert is en vrolijk zou ik me niet te veel druk maken. Ze zal het wel nodig hebben of in een groeisperiode zitten.
Dat is inderdaad wel opvallend. Niet dat het gelijk slecht moet zijn maar ik zou verwachten dat ze toch wel een paar keer een uurtje aan het spelen is. Is ze misschien net geent ofzo? Dan sliep Lotte ook altijd hele dagen.
Hier gebeurt dat ook eens in de zoveel tijd en dat is (voor ons) een teken dat hij heel hard de lengte in gaat Als het te lang aanhoudt zou ik eens ergens vragen, maar een paar dagen is echt niet erg hoor. Is ze als ze wakker is wel alert? Dus goed om zich heen kijken en op je reageren? Zo ja, dan is er denk ik niet veel aan de hand. Als ze ook heel suf is zou ik naar de dokter gaan.
Mijn dochter sliep ook zo veel, tot een maand of zes. Voeden, even spelen en weer naar bed. Is alleen maar goed, ze groeien van slapen
Als ze wakker is dan zit ze voor zich uit te staren maar als je tegen haar praat dan lacht ze wel dus ik denk wel dat het goed is en dat ze dan wel gaat groeien zoals jullie allemaal zeggen.