Haai haai ik zit al vanaf zondag met een zieke dreumes van 15 maanden. Zondag nacht begon de koorts (39.5) en met zetpil zakt het elke keer wel naar 38.5 maar het gaat maar niet weg. ben gister bij huisarts geweest (vervanger) en die zei dat het niks ergs was.... Maar Gisteravond heeft Sam de hele avond gehuild, zo zielig. bloedje heet wassie. En vandaag dus wéér 39.5 dus maar weer een zetpil gegeven. Hij is ook met de 39.5 erg suffig. hangt alleen maar bij me, en wil niks, niet eten (drinkt gelukkig wel goed) maar heeft al paar dagen amper gegeten. Meer mensen hier nu last van? dan heerst er misschien toch een griepje en maak ik me minder zorgen liefs Muis
Heb dan wel geen dreumes maar mijn zoontje heeft nu de 6e ziekte. Maar als je kindje erg suffig is zou ik zeker nogmaals contact met de ha opnemen! Daarnaast mag een kindje van die leeftijd max. 3 dagen koorts hebben erna moet het duidelijk afzakken. Ben zelf doktersassistente en zou je toch adviseren om nogmaals contact op te nemen met de ha, want als ik dit zo lees is dit een reden om nogmaals te beoordelen. Succes alvast!
ja gaan morgenvroeg naar de huisarts als het nog steeds zo is. hij was vanmiddag na de zetpil wel weer ok, maar nu net in bed gelegd en toch weer 38.5. dat wordt dus al de 4e nacht met koorts. hoop heel erg dat het morgen weg is.