Ja hoor ook Eva heeft het staan ontdekt !! Gister heeft het helemaal ontdekt...ze kan gaan staan..had het eerst niet helemaal door omdat het zicht belemmerd word door de salontafel als ik op bed lig beneden..maar ik vond dat ze ineens zo hoog kwam met haar hoofdje dus toen ik wat overeind kwam zag ik het...EVA STOND!! en nu heeft ze het helemaal ontdekt hoor....staan zitten staan zitten staan zitten..ze is supertrots op haarzelf..hihihi en ik natuurlijk ook op haar..wat knap!.....en wat ben ik blij dat ik het heb mogen zien die allereerste keer...woww..geweldig..en nu staat ze ook weer in de box en heeft hte hoogste woord uiteraard...lekker ding oh wat is mama trots!!
hahaha ja dat zei papa ook al ...nou voor je het weet loopt ze..niks meer veilig...nou kom maar op hoor kan niet wachten..
Eva is ook al zo druk bezig met nieuwe dingen: veel plezier voor je meisje. En wees saampjes maar supertrots, hoor, dat is zeker op zijn plaats.
hihi...wat een heerlijkheid!! Wat zal je trots zijn geweest toen je het ontdekte!!...Kon je ook zien dat Eva ook zo trots was als een pauw? Hoe voel jij je vandaag?
gefeliciteerd!! wat geweldig zeg! pas maar op, straks loopt ze sneller dan haar mama, hihi. nee hoor, ik hoop dat jij tegen die tijd zo goed hersteld bent, dan je haar nog steeds te snel af kunt zijn, hihi!