06.00 wakker van buikpijn vanuit onderrug begint

Discussion in 'De bevalling' started by sunshine28, Jan 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine28

Jan 2, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    06.00 wakker van buikpijn die vanuit onderrug, ik voelde heel goed dat de pijn van mijn onderrug naar mijn onderbuik samen trok en minder werd en begon weer opnieuw.

Nou ik heb meteen een warm douche genomen maar hielp niet de pijn voelt licht aan hierbij heb ik menstruatie achtig gevoel onder mijn buik.

Momenteel is het 11.00 uur en de pijn is onregelmatig komt en gaat maar doet niet zo heel erg pijn, hopen dat het doorzet of het moet voorweeen zijn of harde buiken kan een voorween of harde buik 4 uur lang duren?

Ik heb een warm kruik genomen en die zorgde ervoor dat de pijn iets krachtig werd, maar nu voel ik mij redelijk goed de pijn is momenteel onder mijn rug die komt en gaat ( licht pijn)

Wanneer ik van houding verandert dan trekt de pijn ook in mijn onderbuik samen, ik ben benieuwd....

Groetjes,

Sunshine

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Spannend! Kan een teken zijn dat de bevalling naderd maar het kan helaas net zo goed betekennen dat het alleen rommelt.. En dat kan weken duren. Afwachten maar wat het gaat doen.

3. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    herkenbaar! Ik had het dinsdagnacht en de verloskundige is zelfs geweest. Had weeën om de drie/ vier minuten.
    Helaas..... indalingsweeën. Gister ook de hele dag het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden (buikpijn en rugpijn).
    Maar vandaag niets aan de hand!
    Succes met afwachten! Spannend he?

4. sunshine28

Jan 2, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rugpijn heb ik continu maar de pijn in mijn onderbuik is minder geworden krijg het meer bij het liggen wanneer ik loop word het lichter de pijn, komt en verdwijnt weer en na half uur begint het weer ik hoop dat het doorzet. Maar ik heb het gevoel dat de baby tot 40 weken blijft zitten.

Wij gaan afwachten nog eventjes,

Groetjes,

Sunshine

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zo begon het bij mij . In de ochtend heel licht, smiddags deed het iets meer zeer, net of ik een stijfe rug had omdat ik verkeerd gezeten had of zo (zo voelde het, werden later rug weeen) en om 19.45 uur braken mijn vliezen. 6.45 was ons zoontje er.

Succes !! Hopelijk duurd het niet lang meer.

6. sunshine28

Jan 2, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren en vandaag goed uitgeslapen en ik voel mij redelijk goed geen buikpijn meer, alleen beetje last van rugklachten.

Maar je weet het nooit morgen ben ik precies 39 weken zwanger van mij mag hij komen....

7. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Enorm herkembaar! Heb dit de afgelopen week al meerdere x langere tijd achter elkaar gehad. Na 20 rondjes om de keukentafel zakt t aardig weg :)
    Hopen dat t al wat voorwerk doet!

Share This Page