Vrees van niet, maar misschien toch...(testen na ivf 3)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door juulzon, 10 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hé lieve meetuurmeiden,

Ja, ik weet het... maak mezelf gek door vroeg te testen...
    Maar we hebben onze derde ivf gehad, helaas geen cryo's... wel een verse terugplaatsing gehad van twee embryo's (een 6-cellig met wat fragmentatie en een 7 cellige van kwaliteit 2). Geen toppers, maar wel kanshebbende emmies volgens de gyn.

Nu test ik al even om te zien of de Ovitrelle uit mijn lichaam is en heb al een haast omowitte test gehad. Ik weet ook al dat ik in principe een avondtester ben...

Lig nu wakker en wil de tuurtest van gisteren (donderdag 9 maart) toch delen en jullie reacties graag horen. Liefst niet te aanvallend over dat vroeg testen dom is, want uiteraard weet ik dat wel...

Hoop zo dat er over twee dagen een duidelijke streep mag staan...
    Met het blote oog was er echt wel wat te zien, maar had het niet duidelijker moeten zijn...?
    Dit is onze derde ivf en misschien wel onze laatste kans, dat maakt het zo zo zo zo spannend en eng....

Was donderdag...
    12 dpo
    15 dagen na Ovitrelle
    9 dagen na tp

Ben benieuwd en ik hou jullie op de hoogte!

Bijgevoegde bestanden:

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, ook benieuwd naar wat de recente ervaringen zijn met kruidvat 2 voor 5€ testen. Zijn deze nog wel betrouwbaar? Of geven ze ook een valse streep? Bij welke waarde testen ze tegenwoordig positief?

(En ondertussen hoop ik vrezend....)

Thnx ladies!

Oh ja, foto's zijn allemaal van dezelfde test, alleen jullie weten... die echte tuurstreepjes zijn zó lastig goed op de foto te krijgen :)...

3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik zie sowieso een streepje en de kv 2v5 heb ik nog steeds alleen maar goede ervaringen mee.
    Het enige wat ik niet durf te zeggen is of dit nog vd medicijnen is, want daar heb ik totaal geen verstand van. Maar ik ga heel hard voor je duimen dat hij overmorgen is opgelopen :)

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    ik zie wel een streepje Juul :) en met gemak ook. en ja hij is licht maar voor hetzelfde geld heb je gister een iets latere innesteling gehad en dus nu nog een laag hcg.
    bij mij was pregnyl altijd met 9dpo wel weg.. aangenomen dat ovi ook elke dag halveert zou dat nu echt wel weg moeten zijn. of mss is het gewoon mn hoop voor jou.. :) dat het zo mag zijn.... :)

5. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ik zie wat!!! Hoop dat ze mooi oplopen!

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik zie het streepje meteen!!!
    heb noooit otrivelle gespoten dus ook ik weet het effect ervan niet maar ik hoop dat ie morgen/overmorgen opgelopen is!!!
    (en zo super vroeg heb je niet geteste hoor, zie vroegere testen voorbij komen ;) )

mijn ervaring met kv is trouwens dat ie wat langer nodig heeft om duidelijk te worden

7. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ik zie een streepje . Hoop het voor je ! Wat een spannende tijd !

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik vind het streepje goed zichtbaar voor de termijn! Maar of het iets met de meds te maken heeft, durf ik niet te zeggen... ik hoop enorm voor jou dat het een blijvertje is! Sterkte!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lieve Juulzon, ik hoop en duim met je mee. Dat het streepje de komende dagen alleen maar duidelijker mag worden!

10. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik zie het streepje meteen! En dan weet ik dat het in het echt donkerder is, lastig met die foto's he!

Duim voor je!!

11. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie ook het streepje.. ik ga duimen voor je!

12. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Ik zie een streep, hoef ook niet in te zoomen!

13. Lemon macaron

4 aug 2016
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik vind het er hoopvol uitzien!

Ik duim voor je mee 😊

14. Kiekske

Kiekske Actief lid

1 nov 2016
    383
    44
    28
    Juul, ik ben echt geen tuurder, maar deze zie ik zelfs staan. Van de ovitrelle zal het niet meer zijn.

Fingers crossed!! Gun het je enorm!

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik zie het streepje zonder turen Juul.
    Ervaring van de Kruidvat testen is dat ik er in de middag duidelijker mee teste inde middag dan ochtend en dat ze echt lang nodig hebben om op kleur te komen. 30 tot 45 minuten is geen uitzondering..

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Het geeft me een beetje hoop lieve meetuurders (waarvan veel 'oude' bekenden!). Ga dan nu met opzet niet testen in de ochtend (bovendien heb ik dus als nachtspook nog geplast zo een eh, 5 uur geleden....) en heb vandaag weer de hele dag cursus... dus als ik thuiskom zal ik weer testen.... stiekem een spannende dag... alsof het erop of eronder is....

Dus een hele dag afwachten 😬!

Jullie reacties geven me wel hoop! Dat is fijn!
    Fingers crossed!

X

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zie het streepje ook meteen en geloof niet dat dit nu nog van ovitrelle kan zijn.
    KV heeft inderdaad tegenwoordig wat meer tijd nodig om duidelijk te worden.
    Is de test licht? Ja dat wel. Maar niet zo licht dat ik geen hoop heb. Hoop dat testen op gaan lopen. En ik geloof daar echt nog in.

18. Ik zie het streepje ook!
    Ik hoop het zo voor je lieve Juul!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zie hem ook! Na 15 dagen lijkt me dat geen ovitrelle meer?!
    Oh wat spannend, hoop het zo voor je!!!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik zie hem .. spannend! Heel benieuwd naar je test straks

Deel Deze Pagina