Dag dames, Hoe gevoelig (of niet gevoelig) zijn de action testen? Ben nu 8 of 9 dpo.. Moest wekelijks bloed laten prikken na MA en die was vorige week 12 hcg, dus zou nu nog wel minder moeten zijn. Wil zeker weten dat het niet nog daarvan is..
Dan wordt het nog spannend.. Stel dat ik zwanger ben dan ben ik eigenlijk te vroeg zwanger geworden na mijn mola zwangerschap.. Hcg was vorige week 12 dus nog niet helemaal uit mijn lijf, wat eigenlijk wel moet na een mola.. Iemand enig idee of een mola weer terug kan komen als te snel weer zwanger wordt? Of iemand ervaring met snel zwanger zijn na een mola?
Als hcg vorige week nog aanwezig was dan is dit resultaat nog van oud hcg helaas. Er begint pas een ei te groeien als er geen hcg meer is (zeer hoge uitzondering daar gelaten). Na minimaal een week-2 weken is het eitje rijp genoeg om te springen en bevrucht te raken. Dan duurt het nog minimaal 5 dagen voordat de innesteling gaat plaatsvinden en daar bovenop nog eens minimaal 3 dagen voordat hcg met een zeer vroege test is te meten. Als je al deze dagen bij elkaar opteld zou je dus nu nog niet positief kunnen testen op hcg van een nieuwe zwschap.
Ik ben vorige maand ongesteld geworden met een hcg van 61 (bevestigd door de gyn) en had ruim een week geleden een positieve ovulatietest dus dat zegt genoeg denk ik...
Okay... dan hoop ik voor je dat hij oploopt natuurlijk. Ennuh de posi ovu kan ook door je hcg komen he Die 2 reageren op elkaar namelijk. Dus daar zou ik niet vanuit gaan
Dankjewel en dan nog hopen dat de mola niet terugkomt.. Had moeten wachten tot hcg onder de 5 zat maar was vorige week nog 12...
Klopt bij mij ook niet, dus zo uitzonderlijk is het niet. Op donderdag een tuurstreepje en maandag eitje gesprongen.. Ik lees nu een tijdje mee in het zwanger worden topic en vind jouw reacties steeds zo belerend en negatief? Bedoel je dat ook zo? Het komt op mij over alsof je niemand positief nieuws gunt, maar dat kan ik me niet voorstellen?
Negatief en belerend?? Nee totaal niet.. ik benoem de dingen die kunnen zijn zonder iemand direct met de meest vage test te feliciteren (dan bedoel ik niet de test van ts) en die daarna van de wolk dondert omdat het nooit zo was. Iets wat ik hier op het forum regelmatig zie gebeuren helaas. Niemand een zwangerschap of iets positiefs gunnen.... sorry maar dan lees je echt totaal niet al mijn reacties op dit forum. Anders had je dat niet geroepen. Verder is dit niet de plek om je frustraties op mij te openen. Als je dat wilt dan mag je me altijd een pb voor sturen met daarin je bevindingen over mij
Ik vind je antwoorden juist altijd heel veel inzicht geven en veelal heb je het ook bij het juiste einde. Misschien vindt liva het negatief omdat je antwoorden niet altijd zijn wat men wil horen maar dan verward ze eerlijkheid met negativiteit. Ik zou zeggen ga zo door
+1 Ik wil bijna zeggen RoGi 4 president maar dat gaat misschien nét ff iets te ver. Evelien ik hoop dat je testen op gaan lopen en dat je mola geen problemen meer gaat geven! Laat je het hier nog even weten?
Zo zag mijn test eruit op 9 of 10 dpo. Wonder ligt naast me in haar wiegje. Hoe t zit met de mola, geen idee maar zou wel contact met t zkh opnemen. Evt morgen of overmorgen afwachten of je test oploopt. Spannend iig! Enne rogijuli is eerlijk en recht voor haar raap veel verstand van zaken dus zou haar bericht niet zien als belerend. Daar zijn veel mensen op terug gekomen waarbij rogijuli toch echt gelijk had..