ze valt vaker in slaap tijdens voeden soms

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door summer4life, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    hallo iedereen
    ik zit met een probleempje, ons klein meisje van bijna 3 weken oud valt zo nu en dan in slaap tijdens het voeden. Ik geef borstvoeding dat gaat goed
    maar zo nu en dan valt ze tijdens het drinken in slaap s smorgens of s nachts ook nog wel eens. de laatste twee dagen gebeurd dit vaker
    :( we maken haar gezichtje nat met een washandje dat helpt soms dan, en kriebelen onder de voetjes maar dat helpt ook niet goed meer vaak
    heeft iemand tips hiervoor? of ervaring

groetjes van
    Summer

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik wreef altijd even in een handje, dit hielp bij mij :D

Of halverwege de voeding de luier verschonen.

4. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    mijn meisje valt ook heel vaak in slaap. Als wakker houden/maken echt niet meer lukt dan ga ik dr luier verschonen dan wordt ze goed wakker en dan ga ik weer proberen aan te leggen. lastig he? Want hierdoor komt ze veel vaker om voeding...

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook ons mannetje valt soms in slaap tijdens het voeden, over het algemeen helpt wrijven in z'n handjes wel, maar als dat ook niet lukt dan verschonen we z'n luier en dan gaat het weer goed :)

6. 4days

4days Niet meer actief

Het hielp bij mij als ik hem niet te warm inpakte tijdens het voeden. Dus mutsje af en niet onder de deken. Bij warmte viel hij sowieso al meteen in slaap...

7. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Wat bij mijn dochtertje altijd helpt is haar even neer te leggen zonder dat ze iets kan aanraken met armen en benen.
    Omdat ze niets rondom haar voelt, begint ze met haar armpjes en beentjes te "spartelen" en wordt ze vanzelf terug wakker. Een baby vindt het namelijk niet leuk om zoveel ruimte rondom zich te voelen, omdat ze het liefst geborgenheid hebben.
    Lukt altijd en neemt niet zoveel tijd in beslag.

Deel Deze Pagina