Ik zag een paar dagen geleden dat Lenn witte puntjes op zijn tandvlees heeft bovenin.. Zijn dit tandjes? Bij zijn ondertandjes (2) kwam er eerst een sneetje en toen pas zijn tandjes dus herken het verder niet.. Iemand enig idee?
zou goed kunnen. je kan dat zelf heel goed testen of dat tandjes zijn. pak een klein theelepeltje en tik tegen de witte puntjes met de bolle kant. hoor je getik dan zijn het tandjes, hoor je niks dan is het misschien een spruw. succes met testen zo testte wij om te kijken wanneer zijn aller 1ste tandje door was. werkt heel goed
hier had ze dat ook al heel vroeg, maar het waren talgkliertjes... cb hielp me snel uit de droom , ik was er écht van overtuigd dat ze al heel vroeg tandjes had. Nu zou het bij jullie op zich dus wel kunnen, gezien er al meer tandjes zijn, maar het zouden dus ook een soort van talgkliertjes kunnen zijn.
Hier hetzelfde haha, en maar kwijlen en rode wangetjes en witte puntjes, dus ik wist zeker dat er tandjes kwamen................... talgbultjes