sport /gym voor 3,5 jarige..

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Isademi, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Zijn er sporten voor een 3,5 jarige, we zaten nu op peutergym maar die is ermee opgehouden en dat vinden we superjammer!! Want hij genoot ervan, we wonen in Helmond (mocht er iemand hier in de buurt iets weten) maar in het algemeen is er nog iets wat je dan al kan doen.

Zwemmen enzo is niet van toepassing want het MOET juist een sport/aktiviteit zijn die zonder mama gaat maar met de groep, das voor hem heel belangrijk en ook aangeraden om hem te helpen met zijn sociale achterstand (door tijdelijke slechthorendheid op gelopen)

Ideeen zijn welkoM!!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Jammer mijn dochter is toevallig vandaag begonnen met kleutergym, hebben ze dat ook niet meer?

Judo hebben ze ook weleens vanaf 3 jaar, is misschien ook leuk voor hem?

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    das wel een idee idd, ja bij ons is peuter/kleutergym maar het vervalt helemaal helaas :(

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Jammer dat het helemaal vervallen is; hier hebben we de keuze uit peutergym met papa of mama en kleutergym vanaf 3 zonder ouders.

Judo is een hele goede sport met veel (spelenderwijs hoor!) disipline, leuke spelletjes, valtechniekjes en wat worpjes.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier gaat de peuter (ouder&kind gym) over in kleutergym.
    Op de sportschool in de buurt hebben ze judo vanaf 4 jaar (bijvoorbeeld). Je kan in je omgeving eens rondbellen/mailen.
    Elmo

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ja ik ben al even aan het rondkijken geweest en zal ze morgen eens bellen, klinkt namelijk wel leuk!!! Het gaat niet echt om "sport" maar wel om lekker op een leuke manier bezig zijn met andere kindjes..

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow,sorry Yolanthe, ik was tussendoor afgeleid en heb praktisch hetzelfde als jij neergezet.

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Haha ik vergeef het je :D!

@Isademi: judoverenigingen hebben ze in elk geval, heb er weleens een judowedstrijd gehad. Judo is een hele mooie sport helaas wil dochter gymen en geen judo, kijken of ik straks meer succes heb met zoonlief ;).

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik had al wat op internet gezien, ga morgen eens bellen, iets met de hechte band die hadden vanaf 3 jaar al leden, andere vanaf 4 jaar..

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nettekind gaat naar ballet, daar zitten ook jongetjes op.. maa niet elk jongetje vindt dat leuk..

Deel Deze Pagina