Hej meiden, Nieuwsgierig wie van jullie bekend is met de Bartholynische Cyste? Vorgige week is deze bij mij verwijderd....benieuwd of er meer meiden zijn die dit gehad hebben Doeg doeg Oogappel
hoi, ik ben dr aan geoppereerd aan de linkerkant, nu heb ik toevallig rechts weer een heel ei te zitten. denk dat daar ook een operatie voor moet komen. ik ben de klier niet kwijt maar heb er wel een groot gat aan over gehouden dit omdat er maar 1 hechting goed bleef zitten ipv 3. gr
Hoi meid, He getsie...vervelend is het he, heb je er veel pijn aan? Waar ik nog het meeste van baal is dat het deze maand geen vrijen wordt ivm kans op infectie en dit precies op het moment dat we weer voor een broertje of een zusje willen gaan. Volgens mij hebben niet veel vrouwen dit, erg weinig reacties gigi
hoi, begin dr nu behoorlijk last van te krijgen en de bult word ook alleen maar groter, volgende week maar naar de h.a toe als de kids het toelaten want ze zijn alle twee ziek. waarom heb jij m laten verwijderen dan? had je er meerdere keren last van dan? een maand geen vrijen is nog niks ik heb na m,n 1st bevalling maanden niet kunnen vrijen vd pijn. en na de operatie heeft het ook nog wle even geduurt hoor pff, stomme gyno trouwens ook nog want met de hechting eruit knipt ze me ook nog eens in de sch-lip. nee idd als je op google gaat zoeken dan zijn het meestal oude berichten over de klier, best wel jammer. gr