Ze weten t nu al te verpesten!!

Discussie in 'De lounge' gestart door MvN, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Probeer boven je zusje te staan. Ze is nog maar 14 jr.
    Laat haar lekker boos zijn. Dat is haar probleem en niet de jouwe. Probeer het ook bij haar te laten.
    Zorg dat het jouw dag is en geniet van de bruidsjurken passen!

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Dat was precies wat ik ook dacht!

Maar het heeft toch helaas al een beetje de lol eraf gehaald. Rot voor je meid! :(

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jeetje wat een gedoe zeg! heb zelf een paar dagen terug een topic geopend hierover. alleen ging dat over mama en stiefmama.

ik vind het echt superlullig voor je dat iedereen haar nu erbij wilt hebben en dat je eigenlijk een beetje voor het blok wordt gezet. vals kreng is dat zusje dan........even miauwen en alles wordt voor haar opzij gezet! tenminste zo voelt dat voor jou. terijwl het jou dag is en jij de mensen erbij wilt hebben die jij belangrijk vind. ik zou zeker niet zomaar overstag gaan en ik zou bij het eerste plan blijven. gewoon de oma. mama en vriendin mee en verder niets. probeer met je oma erover te praten. als zij jou heeft opgevoed kent ze je ook als geen ander en je kunt haar dan duidelijk maken dat jij alleen de mensen erbij wilt hebben die jij belangrijk vind. ga inderdaad desnoods alleen met je oma en vriendin en met afpassen met je moeder en je zusje.....

dikke knuffel meid! zo een gedoe valt niet mee!

4. MvN

MvN Niet meer actief

Lieve reacties meiden thanks!

Ik ben even bekoeld en ga vanavond naar mijn oma om het te bespreken.. Was bang dat als ik gister gelijk gegaan was dat ik te emotioneel zou reageren dan.

5. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    succes vanavond!

ik zou het laten hoe het was en niet je zusje meenemen.. is jouw keuze!! misschien kan je haar iets anders laten doen.. bv samen de stad in schoenen uitzoeken oid. en anders is ze maar boos.. gezien de leeftijd zijn ze er ook zo weer over heen..

succes met alles en laat je niet gek maken!!

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ooh meid toch dat juist jou oma zo ontactvol is dat ze jou verdriet hier achter niet aanvoelt. dat vind ik erg jammer.
    ik weet ook geen oplossing maar haar zou ik in geen geval meenemen. heeft ze het weer voor elkaar bah. ik snap je gevoel heel goed hoor. kun je niet onder 4 ogen met je oma praten en alleen haar meenemen en verder niemand.

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Roos het is jouw dag!!! JIJ bepaald!

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

bleeh wat vervelend zeg!

trouwens, is dat zo dat je je moeder mee moet nemen?
    ik ben eerst met mijn vriendin gaan shoppen, toen een gevonden,
    daarna er nog eens heengegaan samen met mijn andere vriendin/die ook toevallig mijn nicht is, om te kijken of ik hem nog steeds mooi vond. Daarna zou ik hem gaan kopen en heb ik mijn schoonmoeder gevraagd of ze mee wilde gaan.

Ik heb overigens echt een superband met mijn moeder,
    maar ik heb het op deze manier gedaan. Dit vond ik leuk.

maar ik dacht dus dat het officieel met je schoonmoeder moest?

9. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu? Heb je al met je oma gepraat?

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Jeetje wat een belachlijk.Neem mee wie je zelf wil en ik zou je familie goed duidelijk maken dat jij en je aanstande bepalen hoe en wat wat betrefd de bruiloft,dus ook als ze zich met andere dingen gaan bemoeien.Als je moeder/oma en zus moeilijk blijven doen gaan ze geen van 3e maar mee en ga je gezellig met je vriendin(Hou d'r rekening mee dat ze tijdens het jurken passen ook nog es allemaal een andere mening kunnen hebben).
    Suc6 en geniet ervan hoor!!

11. adi

adi Niet meer actief

Meid, je 'hoort' helemaal niemand mee te nemen!

Ik heb een superband met mijn moeder, maar ik heb haar niet meegenomen eerste keer. Ben met mijn beste vriendin gegaan. De tweede keer passen met mijn moeder en de tante van mijn man (heb daar ook een superband mee)

12. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    @Roos, Hoe is het gesprek met jouw oma afgelopen?

Deel Deze Pagina