Tijn zit samen met de poes bij de kattenkorrels... Kijk ik om, pakt Tijn een korrel, zegt "HAP HAP" en duwt een brokje in de poes haar mond! Zo liefffffffffffffff! En ook echt poes haar hoofdje pakken he...zo schattig! Die 2 zijn echt vriendjes geworden en de poes laat ook alles toe! Ben zo blij, mijn kleine manneke is een echte dierenvriend! Zo dit mooie momentje wilde ik even met jullie delen! kus miek
Leuk! Hier een kat die niet zo blij is met Dax zijn enthousiasme. Meestal rent hij weg maar laatst viel Dax hem nogal plotseling om de hals en toen mepte hij flink...
Aahh echt lief. Die van ons speelt en knuffelt met onze hond ook best schattig. En doet ie soort van aaien.
Was ook gewoon zo een mooi momentje! Zo samen op de deurmat! Heerlijk zo genieten van de kleine momentjes! Tijn is vanaf het begin al weg van de poes, maar poes moest eerst even wennen! Nu Tijn wat ouder is vind poes het ook allemaal erg leuk, en laat ze alles toe! Tijn tilt haar zelfs op, kopjes geven aan elkaar(erg snoezig, neus op neus!).... Helaas kan Tijn soms net iets te enthousiast zijn en trekt hij een halve poot uit bij poes, maar zelfs dan, doet poes helemaal niks!(en grijpen wij maar in!) Zo uniek! kus miek
hier nog een dikke maatjes met de kat en is inderdaad erg schattig. soms gaat ze wat te hard met hem om maar djego vind het allemaal wel best. hebhem wel enkele keren moet redden omdat ze of hem alleen bij de kop vastpakte en dan er mee de kamer door ging of hem oppakte bij de haren om even te knuffelen. ze denk echt dat het een knuffel is haha. vaak gaat ze even langs hem liggen, pakt hem vast, deelt der boterham, geeft kusjes en knuffels (soms plet ze hem met het knuffelen) nen speelt er uren mee. smorgens roept ze ook "eo"en als ze hem ziet gaat ze meteen glunderen. http://www.filmpjes.nl/v/51119-spelen-met-djego hier was ze 12 maanden en druk in de weer met de kat
Hier jammer genoeg niet. Mike wil zo graag maatjes worden maar zijn harde gegil als hij simba ziet en ,als het kan, het getrek aan zijn vacht en oren en uhhmm alles dat maakt het dat simba er niet blij mee is. Simba is wel onderdanig want ze ligt meteen op de rug , oortjes plat en ze laat het nog wel met frisse tegenzin over haar heen komen. Maar blijf er altijd wel bij. Zovaak komt t niet voor want simba zit vaak op zolder sinds mike er is.
Pfff..was mijn poes er nog maar. Ze was wel bang van de jongens toen ze nog erg klein waren. En bleef dus uit de buurt. Maar als ik ging voeden oid dan kwam ze er altijd bij zitten/liggen. Mis dr nog steeds ook al is ze al 3 jaar weg Mooi beestje en schattige dame trouwens Lovewinnie