2e dag ging zo: 07.30 wakker en ze wilde onderbroek aan. Kort erna poep in broek 09.00 grote plas in potje. We gingen gelijk naar buiten met luier. Luier bleef droog gewoon tijdens wandelen en middagslaapje. 15.00 wilde ze onderbroek aan. 16.00 grote plas in potje en we gingen naar buiten zonder luier. Ging goed en ook niet geplast. Thuis ook in onderbroek maar niet geplast. Ineens om 19.30 wilde ze luier. Aangedaan maar ze heeft ruim uur gelopen en ging naar bed nu ook met droge luier. Dus ze heeft geplaast 09.00-16.00 maar en ze is zo wisselend met of ze per se nu onderbroek wil of per se nu luier... Maar wandelen ging goed, morgen weer proberen..
Wij noemden de luierbroekjes absoluut geen luier meer... Mijn dame vond zichzelf daar ook te 'groot' voor. Ze was toen 2,5. Wij noemden de luierbroekjes dus grote meiden broekjes en dat was ok.
Een mooi verhaal over onderbroeken voor grote meisjes werkte hier ook heel goed, kun je best proberen, als je het maar overtuigend brengt!
Inmiddels ze is al paar dagen overdag zindelijk. Het ging vrij lastig in begin vond ik want ze wilde zelf bepalen wanneer ze broek of luier kiest. Paar dagen erna ging ze in luier plassen en vond dat niet leuk, wilde gelijk uit en huilde. Ook buiten snapte ze niets van. Heeft wel paar ongelukjes gehad. Maar nu dus ze plast en poept erin, erg blij, grote plassen, gooit in wc en zegt "dag dag!" ook middagslaapje zonder luier en buiten ook kort. Ze geeft aan om naar kruisje te grijpen en soms kan ze alpaar druppels verliezen maar kan ophouden toch de grootste deel erna. Dus ja gaat goed en eigenlijk moeiteloos ik heb gewoon doorgezet met op potje zetten met vaste tijden en broek aandoen tussendoor ook al wilde ze luier legde ik uit waarom ze onderbroek moest.