Ha dames! Weet iemand vanaf wanneer je kindje filet americain op het brood mag? Mag dat bijvoorbeeld al vanaf 1 jaar? Ook vroeg ik me hetzelfde af voor medium gebakken biefstuk en tartaar, die dus niet helemaal gaar zijn. Ik lust dit zelf heel graag maar zij (15 maanden) wil alles wat ik eet dus vroeg me af of dit al mag??
Weet niet of het mag maar zou de gok niet nemen Als je een tartaartje eet en je dochter eet ook graag van je bord af bak er een tartaartje naast helemaal door en leg die ook naast jouw tartaartje. Even een vraagje hoor maar waarom zou je je kindje filet american op brood willen geven? En mocht je dit graag willen en niet de risico wilt nemen kun je ook de vegetarische variant kopen bij de AH.
Slim, de vegetarische variant. Tja, als ik tegelijkertijd met haar wil lunchen dan is het bijna onvermijdelijk dat ze het zou krijgen, want als ze zit te eten en ik smeer iets voor mezelf dan smijt ze haar boterham weg en begint te wijzen en panisch te doen totdat ik mijn eten geef. Dus ik moet altijd eten wat zij eet, op die manier. Vandaar de vraag dus
Trouwens, waarom pas vanaf 4 jaar? Wat zit er eigenlijk in dat schadelijk is? Rauw vlees is toch eigenlijk alleen slecht als je het drie dagen na openen geeft, of ten hoogste dat je er misschien wormen van krijgt?