Ze wil kruipen, maar gladde vloer. Welke slofjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze meid is zich de laatste paar dagen aan het voortbewegen op de grond. Nou ja, "achter"bewegen eigenlijk, hihi. Ze schuift zichzelf met haar handjes naar achteren op de gladde parketvloer. Ik leg haar al vaak op het stugge kleed, maar ook hier gaat ze naar achteren.

Misschien helpen anti-slip slofjes?
    Weet iemand een site waar ik die kan kopen en hoe zit het met de maten?

Alvast bedankt!

Groetjes shampoo

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

kruipen doen ze toch op handen en knieen? dan heb je niet zoveel aan die slofjes, tenminste, ik zou de knietjes anti slip maken :D

3. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Apie babyschoentjes (www.baby-schoenen.nl)! Ons meisje heeft ze nu al aan (in XS), maar ze hebben ze tot maat XL. Zijn helemaal van leer met een beetje een ruwe onderkant. Blijven ook super goed zitten!

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Goedkope anti-slip-sokken kun je ook gewoon bij Zeeman, V&D, Hans Textiel etc kopen

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, ik heb bij de hema een soort sokken gekocht met een leren zooltje. deze zijn echt makkelijk, en stroef aan de onderkant. ze kosten iets van 6 euro. ze staan niet op hema.nl helaas. Groetjes

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Slofjes zijn ook super schattig!

Inch blue heeft hele schattige modellen. Zijn erg makkelijk aan te trekken ook. En Zoey heeft ook zootjes. Je zou het niet zeggen, maar haar voetjes blijven er echt super warm in. Ze had in de herfst zelfs zweetkakkies.

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Leren slofjes kun je overal krijgen, net als anti slipsokjes, maar voor het kruipen helpen ze niet zop hoor!
    Mijn zoontje heeft ook een aantal weken zn best moeten doen en bewoog zich ook naar achteren. Ik stond op t punt om van die antislip kousen voor over de knieën te kopen en ineens kon ie kruipen! Heeft ook niet veel nut om ze te helpen, ze moeten het toch zelf doen! Hij kroop trouwens wel eerder op de vloerbedekking dan op de gladde laminaat vloer. Dus lekker veel op t tapijt neerzetten!

8. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    kruipen op onze gladde vloer leerder ze ook zichzelf aan, maar vooral voor het daarna direct willen gaan klimmen en staan helpen sloffen of leren schoentjes erg goed.
    ik heb ook schoentjes van apie en bij de h&m sokken met stugge zool.

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier ook laminaat en hier ging ze eerst ook achteruit omdat ook simpel het makkelijkste is. Maar na een paar weken ging ze uit zichzelf vooruit hoor, hoef je niks aan te doen alleen maar wat geduld. Slofjes zijn handig voor het lopen leren of blote voetjes want met sokken glijden ze uit dat is wel gevaarlijk als ze gaan staan.

10. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden, bedankt! Ze "staat" al wel op knieen en handen, maar haar benen glijden weg naar de zijkant. Ach, als ik er niet veel aan kan doen, dan wacht is gewoon af en geniet nog even van de rust :D

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het achteruit bewegen heeft niets met je vloer te maken hoor, gebeurt heel vaak dat kinderen eerst achteruit gaan en dan pas vooruit.

12. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ben donderdag bij het cb geweest en de arts zei dat ze het vaak voorkomt bij een gladde vloer. Omdat ze dan weinig grip hebben en zich maar naar achteren duwen. Maar dan dus ook bij niet gladde vloeren... wist ik niet. Ach, het komt vanzelf ;)

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Vaak gaan ze inderdaad eerst achteruit en dan pas vooruit. Heeft niets met een gladde vloer te maken. Hier ook een gladde vloer en mijn zoontje is toch gewoon gaan kruipen. Boven hebben wij een tapijt en daar ging hij ook eerst achteruit.

14. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Nou dan ga ik maar van jullie uit hoor ipv CB.
    Bedankt!

15. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    op babywalz.nl hebben ze ook anti-slip maillotjes. die hebben nopjes op de knieën en aan de zijkant van de voetjes en de boven en onderkant. misschien heb je daar wat aan!

16. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor de tip! Ik ga eens even kijken.

Deel Deze Pagina