Wie doet haar kleine wel eens in zo'n winkelkarretje van Super de Boer met zo'n groen zitje erop? En werkt dat een beetje? Dat zijn van die karretjes speciaal voor kleintjes die nog niet kunnen zitten, daar liggen ze half in, zeg maar. Maar ik heb geen idee of dat wel werkt en aangezien ik in deze kou straks echt naar de winkel moet en geen zin heb om alles mee te slepen. Als het namelijk niks is, dat zitje, moet ik weer helemaal terug naar de auto om alsnog de MC op te halen... Groetjes Lisszy
ik ken die karretjes niet, maar bij ons heeft de AH ook zo'n soort. en dat gaat prima hoor! isabella vond het heerlijk!
Je bedoeld zo'n soort van maxicosi zitje die vast zitten bovenop de kar? Werkt prima hoor, heb het ook wel eens gebruikt. Deed er dan wel altijd ff een hydrofiele luier over. Vond ik persoonlijk wat frisser. Bij onze albert heijn hebben ze speciale karretjes waar je de maxicosi op kunt vast zetten.
Ook weleens gebruikt toen ze nog niet kon zitten. Ideaal! Scheelde me een hoop gesjouw met de maxicosi.
ik vond het drama dingen, veel te hard (bij de jumbo dan maar denk dat ze niet veel verschillen) en keano lag er helemaal niet goed in en de gordels waren super strak
tnx voor jullie reacties! Ik naar de Super, hebben ze de karretjes afgeschaft! Stond ik met mijn kleine meid. Toen maar de draagzak uit de auto gehaald en daar boodschappen mee gedaan! De vrouw die daar werkte, ging wel weer proberen om die karretjes terug te krijgen omdat ze erg handig zijn!
Wij hebben ze nooit gebruikt.Vind het gewoon vies dat er echt gewoon allemaal kindjes in hebben gelegen, de ene heeft zitten kwijlen, de volgende heeft gespuugd, weer een ander hebben ze de luier niet van verwisseld. Nee, ieuw, wij vinden het gewoon niet fris om daar onze kindjes in te leggen/zetten. Daarom dus ook nooit gedaan !