lig thet nou aan mij of is het nooit goed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    eindelijk slaapt ze sinds een week door!
    de eerste nacht zelfs tot half acht dus ik dacht het begint goed
    maar ja dat was eenmaalig ze is nu dus elke dag om hal 6 wakker en dan denk ik kun jeniet een uurtje langer slapen? of liever nog anderhalf uur?
    en dan denk ik eigenlijk mag ik niet klagen want ze slaapt gelukkkig door maar zie de titel ligt het nou aan mij of is het nooit goed?

2. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hoi ik herken het wel hoor, mijn dochtertje slaap nu net een paar dagen door snachts, eerst tot half zeven, vanmorgen was het al kwart voor 6. de laatste fles geef ik half twaalf, dus het blijft een korte nacht. ik heb dr wel een paar minuten laten jengelen. kan je de laatste fles niet wat later geven? groetjes susan

3. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Susan: het zou wel heel vroeg zijn, wil jouw dochtertje op deze leeftijd al zo lang doorslapen, ze is pas een maand oud! De vraag wordt gesteld door iemand met een dochtertje van een jaar oud, da's wel even een verschil! Als jouw dochtertje begint te huilen 's nachts, heeft ze hoogstwaarschijnlijk honger en dan vind ik het persoonlijk een beetje sneu om daar niet aan toe te geven. Maar kinderen van een jaar zouden de nacht door moeten kunnen slapen, dus dan het is (vooral na een jaar van gebroken nachten :( ) inderdaad heel fijn als ze tot een uur of 7 kan blijven liggen.
    Of gaat het misschien niet over je dochtertje Amy, maar om een ouder dochtertje?

succes in ieder geval allebei!

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    nou om heel eerlijk te zijn kan ik hem met moeite rekken tot 7 uur
    ze valt dan als een blok in slaap om vervolgens om 10 uur wee een kwartiertje wakker te worden (zit dan ook bij haar en leg haar om kwart over weg en laat har dan maar jengelen) tot de volgende dag 6 uur

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    kan het me helemaal voorstellen, dan mag ik echt in mn handjes klappen, Quinn slaapt zo 10 uur in de nacht.

Ieder uurtje dat ze langer zou slapen is mee genomenn natuurlijk.

6. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi Gipsy,
    Hier ook zo een, na 11 maanden geen ene nacht door hebben kunnen slapen, slaapt Ties sinds 2 dagen weliswaar ineens door! We hebben niks veranderd qua ritme en doen, en bij ons liep het echt de spuigaten uit, we moesten als hij een goede nacht had er maar 5 keer minstens uit en met slechte nachten wel 15 tot 20 keer! En nu ineens, na een nacht bij opa en oma gelogeerd te hebben slaapt meneer door van half 8 tot 8 uur de volgende ochtend zonder dat we ook maar 1 keer naar hem toe hoeven gaan. Gelukkig! Veel mensen hier zetten onderwerpen neer met titels als joepie! ... slaapt door! En dan hebben ze het over baby's van 6 weken. Maar nu is het mijn beurt! Joepieeeee Ties slaapt door (11 maanden) :)

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan is altijd om half 6 6 uur wakker en hij slaapt niet eens door en als hij persongeluk wel door slaapt kan hij al om 5 uur volop in bedrijve zijn.

Ik denk dat het ene kindje gewoon meer slaap nodig heeft als de andere.

wel 1 voordeel is als ik om 6 uur half 7 ons aangekleed heb enzo dat bij mij om 10.00 alles weer spik en span is in huis en heb je heelrijk nog een hele dag over

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    emma sliep wel vrij snel door, gelukkig maar wordt gerust om half 6 wakker. Ik wacht tot ze echt zat is en geef dan gewoon de fles lekker knus op bed, daarna gaat ze weer terug naar bed. Tot half 9 meestal slaapt ze dan. Misschien een idee?

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    dat is lekker dat ze dan nog heerlijk een par uutjes slaapt

10. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

hier ook alles op tijd spik en spam maar ben ook weleens e hoor
    hahahahha

en het was hiet niet ineens doorslapen ik heb haar een keer laten huilen en na een half uurtje viel ze in slaap

11. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    natasja, ja ik weet dat ze er op tijd bij is en daar ben ik ook heel blij mee hoor. en ze is bijna 2 maanden. eerder ging ik er bij t eerste geluidje al uit zodat mijn partner niet wakker zou worden, en natuurlijk laat ik haar geen honger lijden, als ze echt huild geef ik dr heus wel een flesje, alleen t was de laatste dagen meer jengelen en geluidjes maken en als ze dan zo weer verder slaapt, heeft ze naar mijn idee geen honger! k bedoel alleen maar te zeggen dat het niet altijd honger is maar bij haar was het een soort gewenning, had ik het idee

12. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel slaapt ook al lang door, eigenlijk al vanaf dat hij uit het ziekenhuis kwam. Iedere keer bedenk ik weer hoe makkelijk hij is en dat er zeker wel dagen zullen komen dat hij 's nachts wakker wordt en niet meer wil slapen. Maar dit is bijna niet het geval. We moeten hem nu wel wakker maken om 6.45 uur op de dagen dat hij naar het KDV gaat. De andere dagen en in het weekend is hij dan op deze tijd wakker en meestal eerder, logisch natuurlijk. Dit weekend ging hij uit zichzelf weer verder slapen tot 7.45 uur.
    Echt ik prijs me gelukkig met Emiel maar leef ontzettend mee met alle moeders en vaders die er 's nachts uit moeten. Wat moet dat een rust geven als jullie kindje wel door gaat slapen.

Deel Deze Pagina