friso extra en beter slapen?

Discussie in 'Voeding' gestart door sim, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    elijah wordt nog steeds bijna elke nacht wel een paar keer wakker..

    hij krijgt volledig comfort en ik vraag me af of ik misschien voor de nacht een de extra kan proberen, misschien heeft hij er wat langer iets aan...

    groetjes sim
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    niemand ervaring?

    ik haal m zo maar gewoon op, ga ik kijken hoe hij daarmee de nacht doorkomt....
     
  3. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Heb er geen ervaring mee, sorry! Laat je ff weten hoe het ging? Ben benieuwd!
     
  4. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian heeft in het begin Friso Extra gehad. Hij sliep er niet eerder de hele nacht van door dan anderen die het niet gebruikten..
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    ik gebruik nu dus comfort, en dat is wat dikker dan normaal. hij spuugt nogal, dus ik dacht dat extra is ook wat lobbiger (vast geen bestaand woord :) ) en van nutrix gaat de boel zo stoppen. normaal van friso laat ik nu even voor wat het is. maar dacht dus ook die comfort is lichtverteerbaar, vandaar dat ik normaal had geprobeerd..
     
  6. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb ook 1 keer extra gegeven maar daar ging die zo vreselijk van spugen dat ik gelijk weer comfort heb gegeven!
     
  7. sim

    sim Niet meer actief

    heb het net gegeven dus ben benieuwd, laat jullie het morgen weten :D

    ps, nog niet gespuugd 8)
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    nou hij heeft lekker geslapen, is wel een paar keer wakker geweest, maar een stuk minder dan ervoor, en ik heb m vanmorgen ook weer de extra gegeven en hij heeft voor het eerst wel drie kwartier in de box gespeeld, zonder te miepen! heerlijk!

    hij is veel minder druk, en lijkt heel tevreden. *klopklop* want het kan natuurlijk toeval zijn, of dat hij over het sprongetje is, maar tot nu toe ben ik dik tevreden, ga er nu gewoon mee door en laat de comfort gewoon even voor wat het is...

    groetjes sim :D
     

Deel Deze Pagina