ze wil niet op haar rug op het aankleedkussen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mica, Mar 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mica

mica Actief lid

Apr 13, 2008
    120
    0
    0
    mijn dochtertje 6 maanden wil niet meer op haar rug op het aankleedkussen. Verschonen lukt nog net maar zodra ik de nieuwe luier onder haar schuif draait ze zich om, en als ik dat niet toelaat gaat ze keihard heel kwaad krijzen.
    Ik wordt er helemaal gek van. Als ze maar op haar buik ligt gaat het goed maar zie dan maar eens een luier om te krijgen of een broek aan te trekken. En dat probeert ze weer van het kussen te kruipen grrrrrr.
    Verder is t een schatje hoor maar op dr rug in de box is ook al niets meer madam kruipt nu al wat rond.
    Iemand een tip voor mijn aankleedprobleempje?

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

gewoon volhouden, sommige dingen moeten nu eenmaal. Doe ik hier ook...

3. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    iets in haar handje geven voor het afleiding.

4. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier ook last van. Moet hem echt af en toe in de houdgreep houden om zn luier aan te trekken. Broek weer aan kan ook terwijl hij op zn buik ligt, en sokken en truitje doe ik dan terwijl hij zit, want dat wil hij wel.
    Maar inderdaad gewoon volhouden, ze moet toch haar luier om he.

5. mica

mica Actief lid

Apr 13, 2008
    120
    0
    0
    waarom bedenk ik dat zelf niet :( bedankt :D

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier geef ik amy 9 van de 10 keer iets in haar handen idd.
    En dan het liefst iets wat ze eigenlijk niet mag hebben.
    Dat maakt het nog mooier.
    Meestal is dat een tube creme met de dop goed dicht.
    Alleen al die blik als ik het geef haha.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,248
    7,287
    113
    Female
    Brabant
    Hier is het ook altijd drama op haar rug. Maar vooral omdat Eva niet zo van wassen en smeren houdt ;). En ze weet waarom ze op het aankleedkussen ligt.... Iets in haar hand geven werkt vaak niet, dat belandt dan meteen op de grond. Ze krijst dan vaak alsof haar leven ervan af hangt :(. Ik vind het echt heel zielig, maar eigenlijk is dat niet echt zo, ze laat gewoon héél duidelijk weten wat ze niet wil.

Met 6 maanden was het vaak ook al een drama en het is alleen maar erger geworden :(. Heel soms lukt het wel redelijk zonder drama, dat is zo relaxed!

8. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    alle kindjes zijn gelijk als het om aankleden en luier verschonen gaat.

ik ben nu handig aan worden in het staande luier verschonen groot succes, alleen poep luiers moet ie liggen en krijgt iets in zijn handjes blijft hij dan niet liggen dan leg ik mijn hand op zijn borstkast en zeg duidelijk wat ik wil hij beweegd heel erg onder mijn hand maar uiteindelijk werkt hij mee, en blijft hij keurig liggen

9. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Hier is het ook een drama! heb er al eens een topic over geopend... maar het is heel karwei luier verschonen en aan en uit kleden pffff. Iets in de handen duwen helpt idd, en dan snel de luier om doen ;) ik kom steeds weer met iets nieuws aan, dat is dan wel even intresant tot dat weg gegooid wordt ;) Vooral dingen die glimmen en lawaai maken helpen hier goed...

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Bij Julia is dit pas met een maand of 11 begonnen en het duurt nog steeds... Als ik zelf voldoende tijd en rust heb, gaat wel wel, maar soms... Vooral van die ontplofte tandenluiers zijn dan een heel uitdaging. Ik heb geen pasklare oplossing. Soms gaat het met een grapje en wat raar doen heel goed en andere keren gaat het met een hoop krokodillentranen en geschreeuw.

Share This Page