Ze word groot.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door penseel, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Mama mag ik alleen naar boven( Lift) van de week mocht ze alleen naar boven met de lift. Haar vader had het een keer goed gevonden:$ hij was druk met wat en zij moest nodig plassen. Van ga maar alvast voor uit mama is thuis.

Ik woon drie hoog dus met lift en tja als het van papa mag dan moet mama ook volgen;). Dus zij alleen om hoog met de lift zij vond het prachtig en ik.

Ik kon alleen maar denken als ze maar goed naar boven gaat de handen bij de lift weg houd en ik kreeg knikkende knieën. Pff ik vind het toch wat te eng nog.

Nu mag ze alleen naar boven lopen via de trappen geeft een wat prettiger gevoel. maar oei kleine kindjes worden groot. Nu alleen mama nog;)

Komt deze week thuis van school en laat wat kaartjes zien heeft ze haar naam geschreven op dat kaartje. Ze schrijft haar naam nu over ze heeft geen korte naam best wel lang en de letters worden steeds duidelijker. Wel trots op haar ze zit in groep 1 en doet nu al regelmatig werkjes van groep 2. Ach ben gewoon trots op dat meisje. Wat haar broer nooit wilde doen. Doet zij nu al veel eerder. Twee kinderen zo verschillend ze is super leergierig( normaal) trots haha. O ja en angsten van mij oei van is het niet te snel te vlug. :)

Deel Deze Pagina