Hallo allemaal. Ik heb al een aantal topics bekeken om inspiratie op te doen voor een verjaardagscadeau voor onze dochter die 10 december 5 jaar wordt. Maar kom niet echt heel ver. Ze is een echt knutselmeisje en heb hier ook al aardig wat spullen van. Ze heeft al kleurboeken, prikblokken, toverkrassen, tekensjablonen strijkkralen modewijzer (mijn oude van vroeger ) spirograaf playmaïs tekenprojector ministeck loom losse potjes klei waar ze icm een plastic serviesje mee speelt Best wel veel maar onze oudste is ook een echte knutseljongen en die had bv de strijkkralen en ministeck al gekregen. Hier speelt ze graag mee. Verder speelt ze graag met haar mini loco, triominos, electro, kwartet, memory, wie is het en puzzels. Van ons krijgt ze de ijsjesmachine van play-doh op haar verjaardag. Ik wil liever niet nog meer klei aangezien ze ook nog een kleiner pakket van de Sint krijgt. Nu vragen mijn ouders wat ze voor haar verjaardag wil hebben. Is er iemand die iets leuks voor mijn dochter weet? max 30 a 40 euro. Maar goedkopere ideetjes mag ook. Ene stel vrienden geeft haar het maan-roos-vis letterkwartet en andere vrienden geeft haar een boekje rekenen met Dora van mini loco. En meer weet ik niet te bedenken haha. Erg he? Is er iemand die nog iets leuks weet? Om mee te knutselen? Ik dacht zelf eerst aan Beados maar bij mijn zus thuis is dat niet zo'n succes en het lijkt ook best wel op strijkkralen en dat hebben wij al genoeg. Ze is niet echt een poppenmeisje. Mss gaat ze na de zomervakantie al naar groep 3 toe. Eerste leesboekjes hebben wij nog wel van onze oudste. Ze is ook dol op van die boekjes om letters na te schrijven en rekenopdrachtjes. Maar dat vraag ik liever niet aan opa en oma. Mss dat ik nog wel zo'n boekje koop voor 5 december.
Foamklei + iets om het op te plakken (kistje, vorm, ...) Studio Bijou van Ravensburger Monopoly junior Rummikub (eventueel junior versie) Scrabble (eventueel junior versie) ander boekje van mini loco een smartgame TipToi Rompompom woordenmaker tekenboek (boek met tekeningen die niet af zijn en dan een opdracht erbij, bv. Het grote tekenboek 2 - Taro Gomi)
Bedankt voor de tips! Rummikub junior hebben wij al. Maar dat tekenboek is echt leuk. Ook dat scrabble junior. Wel is ze nu pas bezig om de letters te herkennen. Mss dat het voor nu nog wat te moeilijk is? Maar dat zal wel komen binnenkort. Ze is erg leergierig. Foamklei zal ik even naar gaan kijken. Die studio van Ravensburger is ook erg leuk. Maar is ze denk ik nog net wat te klein voor. Maar dit is zeker een leuk cadeau als ze 1 à 2 jaar ouder is! Ik had ook nog wel aan die rompompom woordenmaker gedacht maar wij hebben ook al van Jumbo het koffertje Ik leer lezen. Mss dat dit dan wat overbodig is. Meer tips zijn altijd welkom
mijn dochter krijgt de sew cool kindernaaimachine. Deze naait zonder naald speciale vilten lapjes. Je kunt er allerlei sets bij kopen. Mijn neefje heeft deze naaimachine en daar is het groot succes!
huisje boompje beestje halli galli junior zwemmende zeemeermin (blokker) dekbedovertrek van favoriete figuur kinder make up digibird spel speedcups
Kleine setjes lego friends zijn hier nu een hit. Telkens in elkaar zetten en uit elkaar halen . En er ook wel mee spelen . Abonnement op de Bobo/Okki? En bij Lisa zijn knuffels altijd goed, de ty beanie knuffels (met van die grote ogen) vindt ze erg leuk.
Dit vind ik ook erg leuk zeg. Ben je verplicht om navullingen te kopen? Of kun je ook vilt van de action erbij kopen? Hoe zit het dan vast als er geen draad aan te pas komt? Ze kan ook wel een dekbedovertrek vragen. Ze heeft nu hello kitty maar de prinsessentijdperk is hier aangebroken haha. En dat abonnement op een tijdschrift bracht me ook op een idee. Vlgs mij is er een dik boek van bobo te krijgen met allemaal opdrachtjes erin. Dat vind ik net wat leuker dan een abbo. Kan ze wel aan haar tante vragen!! Bedankt. Lego heeft niet haar interesse. En ook make up wil ze niet op. Maar wel een nagellakje. Dat heeft ze nog niet.
Er gaan een soort naalden door de twee lagen vilt waardoor deze aan elkaar komen te zitten. De naalden werken in een veilige huls. Er is dus wel een naald maar daar komen de kinderen niet aan. Er hoeft ook geen draad doorheen. Ik weet ook niet of je er ook ander vilt door kunt halen maar dat wilde ik zelf wel eens gaan proberen
wat dan ook leuk is , is een nachtlampje van prinsessen. Het kan op 2 standen. Eén gewoon lampje en één als een soort viewmaster/dia presentatie op de muur. De afbeeldingen zijn zelf scherp te draaien, afhankelijk van de afstand tot muur/plafond. Wij hebben een vrij hoog plafond, maar de afbeeldingen zijn echt mooi... De Disney Disney 2-in-1: projector en nachtlampje 717692816 2-in-1: projector en nachtlampje kopen - die van ons komt volgens mij van één van de grote speelgoedwinkels... en was in de aanbieding voor 17 of 15 euro. Dat weet ik niet meer.
Knutseldozen van DJECO: duur, maar echt de moeite waard. Puzzel Abonnement op Rompompom Opmaakpop met speldjes en make-up Speelzand voor binnen Set om loombandjes te maken
Bedankt voor het meedenken. Ik ben eruit. Het wordt scrabble junior (dankzij tip van dit topic) met een knutselpakketje. Mijn man had trouwens ook nog een leuk idee. Een puzzel laten drukken van een foto van haar. Dat lijkt me leuk om een volgende keer aan haar te geven.
Hier krijgt ze een pop met een bad waarvan je echt de sproeier aan kan doen, flesjes erbij enzo. Ook een kapkop met makeup en haarspullen.
Hier krijgt ze van sint en verjaardag Ik leer lezen en ik leer schrijven van jumbo Nieuwe fiets (oude Is echt te klein) Step Lego (nep) Veel knutselspullen Frozen verkleedjurk Nieuwe schooltas Super sand Gezelschapsspellen En verder nog geen idee