Het was vanochtend 13 graden op de kamer van mijn zoontje en dan moet de winter nog beginnen... Een deken wil hij absoluut niet, dus we zijn aangewezen op een hele warme slaapzak. Vorig jaar gebruikte ik de combisleeper, maar daar is hij nu natuurlijk uitgegroeid. Daarom mijn vraag: Wat is voorn een 1-jarige de warmste slaapzak? Combisleeper, Puckabag of nog iets anders?
Heey, De puckabag doet het hier goed! Mijn zoontje slaapt nu nog in de herfstzak (lekker zacht teddyvachtje) met heerlijk warme wantjes eraan vast. Hij heeft smorgens altijd heerlijke warme handen. Zeker aan te raden!
Wat heeft jouw zoontje aan in de puckabag?? Ik had laatst alleen een rompertje aangelaten en ze was bloedheet het is op haar kamer gemiddeld zo'n 15 graden. Toen ik m gebruikte was t trouwens wel warmer.
Onze dochter ligt in de Puckabag in een romper+pyama en dan is ze aangenaam warm. Het is een echte koukleum (net als mama ). Ben erg blij met de slaapzak!
Ons zoontje van 18 maanden ligt in een combi-sleeper. Je kunt ook grotere maten krijgen, hij is zelf ook best groot voor zijn leeftijd.
Ik heb ze ook beide en de puckabag is echt veel warmen, komt door dat teddyvachtje in de herfstslaapzak. Nu ligt Simon er in met een romper met lange mouwen en lekker warm in de ochtend, kamer is dan rond de 13 graden. Als het kouder wordt dan pyjama aan en een dekentje over hem heen, alleen kruipt hij er wel vaak gedeeltelijk onderuit.
Wij hebben de snoozzz. Hier kan je alle slaapzakken en dekentjes bij gebruiken. Ik was zelf altijd bang dat ze onder de dekentjes komen of op de buik rollen. Dat kan niet in de snoozzz. Deze zit stevig om het buikje, geeft geborgenheid en is warm in de winter en koel in de zomer.
ff een vraagje gebruiken jullie al de binnenzak in de combisleeper. ik zit een beetje te twijfelen. de laatste paar nachten is het toch wel erg koud aan het worden.
Ik gebruik ook de binnenzak van de combisleeper, nou ze is nog steeds koud. Miskoop van het jaar, en die miskoop was incl verzendkosten 95 euro!:x
Ik heb het 1e jaar met de combisleeper gedaan, maar had altijd het idee dat m'n zoon het toch te koud had soms. Nu heb ik een aantal maandjes een puckabag (nu met romper en pyama in de herfstversie) en ik vind deze helemaal geweldig, hij is heerlijk aangenaam warm. Ik heb er daarom nog 1 gekocht!
ik wil ook wel heel graag de puckabag, maar hoe doen jullie dat met uitwassen en spugen? hij lijkt me echt ideaal, vind de puckababy ook helemaal geweldig. samba; heb je de bon nog en de verpakking? en anders de fabrikant opbellen en zeggen dat je meisje er niet in wil slapen gewoon proberen (niet via de winkel!) en anders op marktplaats, krijg je in elk geval nog iets er voor terug.
Hier ook de puckabag en ga er nog en bijbestellen. Roan ligt nu in een romper met korte mouwen in de herfstzak. Doen jullie de handschoentjes al aan? Ik nog niet...
Ja ik heb alles nog, alleen het kaartje had ik eraf geknipt. Ik heb ze al opgebeld om te vragen of ik hem terug kon sturen. Hij is ook zo groot dat ze er bijna in verzuipt, ik vind het doodeng en ze is niet eens warm. ik wil ook de puckabag!!!! Maar ik heb dus de webwinkel gebeld waar ik hem vandaan heb, dus ik moet little company zelf bellen? Wat een goede tip. Ik vind het doodzonde want hij is wel 90 euro en daar kan ik ook een puckabag van kopen!
Als je niet verder komt met little company, kun je hem op marktplaats zetten. Kun je er een redelijke prijs voor vragen hoor, als ze er zo weinig in heeft gelegen. Ben ook op zoek geweest naar de 2e, voor als de andere in de was zit, nou dat spul is roofgoed op MP, elke keer al verkocht of gereserveerd.. Succes meid! O ja, ik heb wel de CS dus en ik ben zeer tevreden, maar mijn meisje heeft het dan ook niet gauw koud.