Misschien weten jullie wat ik bedoel? Ik heb ooit een soort babygym gezien voor de voetjes maar weet niet meer hoe die heet. Die legde je in de box, bij de voetjes van je baby en als de baby er tegenaan stampte maakte kwamen er muziekjes uit. Weet iemand wat ik bedoel en hoe het heet?
Ik lees mee! Lijkt me leuk voor mijn zoontje.. Die ligt altijd als een gek te stampen met zijn voetjes in de box. Of bedoel je een Activity center??
Of deze van precious‑planet‑kick‑play‑piano Hebben wij zelf ook in de box hangen.
Hebben wij ook hier! Was altijd erg favoriet... inderdaad eerst voor de voetjes, daarna voor de handjes en voetjes. Kunt hem ook plat maken zodat je kindje er op z'n buik voor kan liggen en dan met de handjes spelen.
Hahaha, toevallig inderdaad. Wij hebben deze een paar maanden geleden bij het Kruidvat gekocht (volgens mij rond Sinterklaas).
Bedankt voor jullie reacties meiden, super! Ik bedoelde inderdaad zoiets als de kick&play piano. Ons meisje is dol op stampen in de box dus ik ga deze aanschaffen, dan wordt het stampen nóg leuker, haha.
Wij hebben deze Tiny Love - speelkleed Kick & Play :: Marktgigant maar wel van marktplaats hoor. Anders vond ik 'm nogal duur... Hij speelt er al wel maanden heel erg leuk mee!!