Heerlijk! die grote wolk waar we nu op zitten. zelfs als mensen reageren: Vertel je het nu al, dat is vroeg.....gaat allemaal langs mij heen. Mij krijgen ze zomaar niet van die wolk af, hahaha. Je voelt je verder ok?
gefeliciteerd met je zwangerschap, ik heb het sinds vandaag ook ontdekt , en nu op naar het grote wonder! gr jacque
Ik vertel het inderdaad ook nu al. Ook als het mis gaat komen m'n familie, vrienden en collega's er toch wel achter en zo niet dan wil ik in ieder geval géén vragen krijgen zoals "en...wanneer begin jij met kinderen?" Geloof me...ik heb die vraag het afgelopen jaar errug veel tehoren gekregen. Heb dan liever dat ze weten hoe en wat. Bovendien ben ik zo vreselijk gelukkig dat ik het niet kan verbergen. Ik maak me ook totaal geen zorgen dat het mis gaat. Tuurlijk weet ik dat zoiets kan gebeuren maar dat kan verderop in de zwangerschap ook gebeuren...of bij de geboorte of daarna. Ik geniet er van zolang het goed gaat en mochten er redenen komen om me zorgen te maken dan doe ik dat dán wel. Wat nou als het goed gaat...dan heb ik lopen stressen om niets. Ik voel me verder nog steeds héél erg goed. Wel wat misselijk (vooral bij het tandenpoetsen 's morgens), een erg opgeblazen buik (maar dat schijnt door je darmen te komen en tijdelijk te zijn), en pijnlijke borsten sinds vanacht. Ik moet zeggen...als het zo blijft hoor je mij niet klagen! Jacque; jij ook heel erg gefeliciteerd, welkom op de roze wolk. Ik hoop dat je er net zo van kan genieten als bikkel ik en waarschijnlijk nog vele anderen!
Wij zaten nog te twijfelen, maar ik denk nu dat ik het ook maar vertel hoor... Het is qua familiebezoek een heel handig weekend nu!