Zoals het topic al zegt. Had al eens topic geopend over "waarom een 2de naam". En omdat wij toch nog geen peetoom/tante hebben lijkt het me leuker om zelf een naam te bedenken want dan is het tenminste een naam die WIJ mooi vinden. Maar nu weet ik natuurlijk gèèn naam. Hahaha Wie oh wie kan me op leuke ideeen brengen?
Delana Jasmijn Delana Sofie Iets in die trant? Vind het wel lastig iets bij Delana te zoeken, Succes!
Ik zou voor iets korts gaan met een D of engelse J klank, bijvoorbeeld Delana Joy of Delana Day. Anders misschien voor iets heel anders met 2 lettergrepen, bijvoorbeeld Delana Marie of Delana Danique. Ik vind het met twee keer dezelfde voorletter wel lekker klinken, enige nadeel is dat haar initialen dan DD zijn...
bedankt allemaal voor het nadenken....tot nu toe vind ik Délana Joy het mooiste klinken.. Moet bekennen dat het erg moeilijk is om er iets moois bij te zetten. Nog meer suggesties??
Delana iris Delana demi Delana sofie Delana esmee/esmay/esmé Delana nova Delana meave Delana gaby Delana romy Delana fay Delana ziva Delana saar/sarah