ik heb even een vraagje, hoeveel dagen na je eisprong moet je ongie worden? is dat altijd standaard of kan dat ook wat langer duren? ik dacht zelf altijd 14 dagen na je eisprong.. maarre weet t ef niet meer..
Hoi Visje, Dat kan per keer verschillen, de luteale fase (aantal dagen tussen eisprong & ongi) kan variëren tussen de 10 en 18 dagen! Groetjes, Jippie
Nee, ik heb gelezen dat als je luteale fase langer dan 16 dagen duurt, de kans groot is dat je zwanger bent. Weet je zeker wanneer je hebt geovuleerd?
jah heel zeker, krijg altijd enorme krampen, en volgens de berekeningen, ook precies op de dag dat ik die krampen had.. dus..
Hier ook zo 1, ik weet dat mijn eisprong 16 dagen geleden is door temperaturen, maare nog geen ongie, bahjbah
ik heb hetzelfde probleem weet zeker dat m`n eisprong op dag 12 was. had dus vorige week al ongi moeten worden en nog steeds niet. Heb echt zwangerschapsklachten, vooral de moeheid en de grotere borsten vallen me op. had de dokter ff gebeld ze zei dat ik misschien zwanger ben en dat ik het hormoon nog niet genoeg heb aangemaakt of dat er een kleine miskraam aankomt. ook kan het dat m`n hormoonhuishouding helemaal van slag is maar dan had ik zeker al ongi moeten worden want idd word je 14-16 dagen na je ei ongi. 50 % van de vrouwen zijn snel zwanger maar worden uiteindelijk toch nog ongi maar zijn dan wel zwanger geweest, hebben dus een kleine miskraam gehad, soms zonder dat ze wisten dat ze zwanger waren. dat is ook het gevaar van heel vroeg testen, er kan nog van alles mis gaan. hopenlijk is dit bij ons niet het geval en zijn we gewoon zwanger. de dokter zei ook nog dat pas laat positief testen erg vaak voor komt. gr mayo
Pff dames. Hoop dat jullie snel positief testen. Of misschien dan maar ongi worden, want dit lijkt me ook erg onzeker. Ben je weer ongi weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar natuurlijk hebben jullie gewoon een positieve test in handen want dat geeft natuurlijk ook lekker veel zekerheid .