6de vroege miskraam, te weinig HCG hormoon.....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Levi, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Levi

Levi Actief lid

19 feb 2006
    135
    0
    0
    Kinderleidster
    Hoi,

Ik heb van de week mijn 6de vroege miskraam gehad in 3 jaar tijd, wordt er echt een beetje gestoord van!!!!

Ondertussen heb ik alle mogelijke onderzoeken gehad en er blijft maar uitkomen dat ik gezond ben, alleen heb ik tijdens mijn zwangerschap elke keer te weinig HCG hormoon, blijkt.....

Heeft iemand hier ervaring mee????

2. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieverd, allereerst heel erg veel sterkte, vreselijk. Ik heb net me 3e mk achter de rug dus ik weet waar je over praat. Zelfs ik word er gestoord van :cry:
    Wij hebben nog geen onderzoeken gehad(7 augustus afspraak bij gyn) dus daar kan ik je (nog) niet bij helpen.Maar het lijkt mi,j dat als ze wel weten dat je steeds te weinig HCG hormoon hebt, dat daar toch wat aan te doen moet zijn???Misschien extra tabletjes of weet ik wat??? Of zeg ik nu iets heel raars??? Ik weet het niet hoor, nogmaals ik moet maar afwachten wat er bij ons/mij uit komt.(Als er wat uitkomt) Ik zou ook wel eens een oorzaak willen weten en ik mag dan als ik jou verhaal lees, hopen dat ze er wat aan kunnen doen. Want dit sloopt je echt, geestelijk en lichamelijk :cry:
    Meis, nogmaals heel erg veel sterkte.
    Een dikke knuffel van mussie.

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Nee toch levi, niet weer.
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik weet wel dat iedere "je kindje" te moeten verliezen ook al is het maar heel klein, een behoorlijke klap moet zijn. En zolas Mussie al zegt, er moet toch iets aan te doen zijn?
    Heel veel sterkte, liefs Hope

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Levi ook ik heb er geen ervaring mee. Er is hier wel iemand die meer dan 14 miskramen heeft gehad en ook een gezonde dochter, weet zo alleen niet meer hoe ze heet.
    Wel "mooi" dat je nu eindelijk weet waar het aan ligt. Kunnen ze het Hcg niet gewoon aanvullen met tabletten of injecties ??
    Heel veel sterkte meid voor jullie.

5. Niet meer actief

Jeetje, niet weer he.

Is er wat aan te doen?
    Ik hoop dat je daar ook snel een antwoord op krijgt.

6. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Wat vreselijk voor je. Wat de anderen al schreven klinkt het probleem vrij logisch en makkelijk op te lossen. Ik bedoel: als ze amper vruchtbare mensen zwanger kunnen krijgen kunnen ze iemand die zelf zwanger wordt toch wel helpen dat hormoon op peil te houden??
    Sterkte iig,
    Mummy

7. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    :( heftig zeg.....Sterkte! en hopelijk is er iets aan te doen..

8. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Heel veel sterkte Levi.

Het zit jullie niet mee :cry:

Ik hoop toch echt van harte dat het binnenkort toch echt helemaal goed gaat komen, en dat jullie straks ook jullie wonder in jullie armen mogen houden.

Heel veel sterkte , liefs

9. Levi

Levi Actief lid

19 feb 2006
    135
    0
    0
    Kinderleidster
    Bedankt voor jullie berichtjes en ik hoop dat het ook werkelijk zo simpel is.... Maandag hoor ik meer...

Enne diegene met 14 miskramen is iemand waar ik inderdaad al mee mail, we proberen elkaar te steunen ;) ;)

10. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Tjee Levi wat erg voor je , weer

heel veel sterkte

liefs

11. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Jeetje hier schrik ik wel heel erg van(heb net zelf de 1e miskraam achter de rug)
    Dit lijkt me echt verschrikkelijk.
    Maar als dat hcg hormoon te weinig is zou ik als leek zijnde zeggen kan dat niet ingespoten worden dan met de hcg hormonen van de moeders voor moeders produktie, want veel zwangere (ik heb er ook an mee gedaan)geven hun urine af voor het hcg hormoon.
    Misschien is dit te makkelijk gedacht.

Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat ze snel een oplossing vinden.
    XXXX Kareltje

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

Levi je zou vandaag meer horen begreep ik van je. Weet je al iets ? Wij leven met je mee !!!!

13. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ik vroeg me ook af of je al iets wist. Laat het ff weten, ben benieuwd. ik duim dat je goed nieuws hebt en dat het allemaal 'mee valt', (weet niet hoe je dit anders moet noemen).

14. Levi

Levi Actief lid

19 feb 2006
    135
    0
    0
    Kinderleidster
    Hoi hoi,

Nou tot nu toe kunnen ze erg weinig...
    We hebben huiswerk mee gekregen en moeten in de familie gaan spitten om te kijken of er genetisch iets zou kunnen mankeren. We hebben al een chromosomen onderzoek gehad, maar daar is niks uit gekomen en waarschijnlijk ligt de oorzaak dus erg diep?!?!?! (zei ze)...

Verder kunnen ze niks met hormonen doen en is het nu een kwestie van hopen dat het ooit een keertje lukt :( :( :(

Erg vaag dus eigenlijk, maar we wachten wel weer af...

Als er veel afwijkingen in de familie zitten mogen we hoogstwaarschijnlijk naar een geneticus maar de kans dat diegene iets voot ons kan betekenen is heeeeeel klein zei ze er al bij....

We zijn dus eigenlijk niks opgeschoten....

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nou eigenlijk niets mee opgeschoten dus. Ik had echt gehoopt dat ze nu eindelijk wel eens iets voor jullie kunnen doen.
    Vind dit heel erg.
    Ik wens jullie alle geluk voor de volgende zwangerschap !

16. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou lieverd, dat is dus weer van een koude kermis thuis komen. Echt vervelend. Wij moeten volgende week naar het ziekenhuis voor onderzoeken maar ik verwacht er maar niet teveel van :(
    Ik ga weer heel hard duimen, dat het voor ons allemaal de volgende keer WEL goed mag gaan, dat MOET toch ook een keer kunnen???
    Dikke knuffel, mussie

17. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Levi, wat jammer nou, blijf je met dezelfde onzekerheden zitten....heel veel sterkte en dat nu eindelijk wel eens mag lukken

@Mussie, moeilijk hoor, je verwacht antwoorden en dan blijft het misschien net zo vaag als bij Levi... :(
    Als ik het dan zo lees dan denk ik zoveel weten ze er toch niet van als het daadwerkelijk een beetje moeilijker wordt
    je ook veel sterkte en we horen het wel als je wat meer weet hoop ik

liefs

18. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik laat het zeker weten, maar ik denk dat het hier hetzelfde zal gaan. Bedankt voor je lieve reactie.
    liefs, mussie

19. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Balen dus, geen duidelijkheid en spanning voor een volgende keer. Succes iig...

20. Niet meer actief

Nou daar schiet je dus niets mee op.
    Balen meid. Wat moet je daar nu mee?

Deel Deze Pagina