Ze zeggen wanneer je eerste baby een meisje is groot kans op vroeggeboorte?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel24, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

dat snap ik dat zeg ik maar dat is toch niet wat zij bedoelt dat heeft ze toch een paar keer aangegeven lekker gezeik zo terwijl het inderdaad gewoon nieuwschierigheid is over bakkerspraatjes
    straks mag je geen boe of bah meer zeggen hier omdat je dan weer iemand voor zijn hoofd stoot zuchtttttttttttttttttt ja zeker !!!!!
    ze zegt zeker 3 keer ik bedoel het niet zooooo :$ maar toch doorzeiken over haar woordkeuze ergg vermoeiend

En wat weet jij nou over mij?? weet jij of ik een kind heb dat te vroeg is geboren of dat ikd at nooit heb meegemaakt??
    weet jij of ik ooit een miskraam heb gehad of meerdere nee!! dat weet jij niet dus dat is ook een zucht antwoord!!

de rede dat ik het gewoon misselijk vind is omdat de gene die het onderwerp gestart heeft een paar keer duidelijk heeft gemaakt ik bedoelde het niet zo en toch voelt men zich geroepen om negatief te reageren , meer dan een beetje jammer

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb niet een zucht zegt man.

Zeg ik dat dan? Dat ik denk dat dan dat jij dat wel of niet mee gemaakt hebt.
    Mijne laatste zin was in het algemeen bedoeld.

Jij geeft toch ook je mening nou.. Jada en ik dus ook.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gefrustreerd ofzo??? Als je een aantal blz terug had gelezen had je ook al lang en breed kunnen lezen dat ik verder geen discussie wil en dat ik ind niet had neer moeten zetten dat het domme vraag is. Dus nogmaals:

*** ZUCHT***

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Klaar met elkaar verwijten maken??? Hier zit zij dus helemaal niet op te wachten. Van wat een nieuwsgierig onderwerp had moeten zijn loopt uit op een enorme discussie met enorm veel verwijten! Ik zou zeggen laat het hier bij en laat iedereen gewoon lekker reageren of ze wel of niet meegemaakt hebben dat als de eerste een meisje wordt deze eerder geboren wordt. Voor de mensen die dit onderwerp niet leuk vinden, er staan nog 10.000 andere onderwerpen die misschien wel interessant en leuk zijn! Op deze manier wordt het niet leuk om de antwoorden bij dit onderwerp te lezen.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier dus niet: meisje is geboren met 41 weken.

Deel Deze Pagina