Hi dames, Even een vraagje... Afgelopen woensdag had ik ongesteld moeten worden. Heb altijd een nette cyclus (28-29 dagen), maar tot op de dag van vandaag nog geen bloed te bekennen. Gisteren getest, maar bleef wit. Ik voel van alles, maar er gebeurt niets! Word niet ongesteld, en test was wit... Vanavond twee keer iets roze met afvegen, nu net niet meer. Morgen wil ik testen, maar kan dit ook al heb ik vanavond iets roze op het wc papiertje gehad?
Ik zou het dan eigenlijk nog een paar dagen afwachten. Als je nu wat roze afveegt kan het goed zijn dat morgen of overmorgen je menstruatie doorbreekt... Anders is het ook zonde van je test.
Vanmorgen toen ik opstond, had ik een heel dun streepje bruinig bloed in mijn ondergoed. Met plassen niets, ook niets op het papiertje. Wat kan dat rozige en bruinige zijn? Heb uiteindelijk niet getest vanmorgen met ochtendurine...
Er zijn best veel vrouwen die last hebben van roze- en bruinverlies tijdens de zwangerchap hoor! Zou toch een test doen (hoeft toch ook niet perse met ochtendurine) Zelf heb ik tot week 10 bruinverlies gehad.
Vrijdag was de test wit. Gisteren heb ik niet getest. Hmm.. Frustrerend dit. Toch maar even wachten tot ik moet plassen dus...
Hihi succes ben benieuwd! En inderdaad veel meiden hebben last van bruinverlies dus maak je daar geen zorgen om
Het kan beide kanten nog op. Ik had tijdens mijn gewone cyclus ook wel eens dat ik een paar dagen voor ik ongesteld werd wat roze en bruin verloor. Maar tijdens mijn tweede en deze zwangerschap had ik een paar dagen voor NOD ook wat rozeverlies.