héhé, ik heb zojuist de bonnen weer gekregen van lekker in het leven! maar helaas zonder pamperbonnen:x!!! of zouden ze er dit keer niet meer bij zijn? voor diegenen die ook de bonnen weer hebben gehad met Pammer bonnen!! IK WIL ZE HEEEEL GRAAG hebben!! hopelijk volgende keer weer meer geluk!!
Oh dat is jammer, ik vind alleen juist die pamper bonnen super!! Ik hou het in de gaten en eens kijken of ze er hier ook niet bij zitten
had er vorige keer wel pamper bonnen bij, keer daarvoor niet dus ik verwacht ze nu ook niet. Is volgens mij om en om......
hm, ik had 2x achter elkaar de pampersbonnen erbij... maar goed, nu nog niks ontvangen, dalijk even naar beneden, kijken of er al wat ligt...
Hier ook geen pampers bonnen Wil iemand mijn overige bonnen hebben? Ik doe er niks mee. Stuur maar een PB. Voor pampersbonnen hou ik me aanbevolen!
Vandaag de bonnen gekregen, maar voor het eerst geen pamperbonnen of bonnen voor doekjes!!! Krijg al 2 jaar elke keer die bonnen, en nu dus niet. Is wel even een tegenvaller
nou wat een raar gedoe bij lekker leven..kreeg de bonnen eerst altijd, half jaar of driekwart jaar niets gehad, opnieuw aangemeld, gemaild, haalde allemaal niks uit. vandaag lagen ze weer op de mat incl pampers bonnen en volgens mij ben ik 1 vd weinigen als ik dat hier zo lees..vreemd hoor..ben wel heeeeel erg blij ermee weer, met 2 kindjes in de pampers komen ze onwijs goed van pas!
Tot een jaar geleden ongeveer (of al weer langer) kreeg ik de bonnen ook, maar ineens was het over. Erg jammer, want ik gebruikte er best veel... Mocht iemand niks doen met de Ariël bonnen en de Dreft vaatwastabsbonnen, zou ik ze dan mogen hebben? Uiteraard betaal ik de verzendkosten... Pampers zijn overigens ook welkom, maar wss gebruiken de meeste die zelf
ik heb ze ook de pamerper bonnen, ben er erg blij mee, nu past ze eindelijk in de katoenenluiers die ik had besteld (blijft een magerscharminkel) maar door haar spreidbroekje passen die weer niet, dus zitten we minimaal 3 maand nog vast aan de pampers, ik ben dus erg blij met die bonnen